قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی ویلچر به آسانسور
اسپا قابل دسترس برای ویلچر
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
باشگاه قابل دسترس برای ویلچر
استخر قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
خدمات مناسب خانواده
تعداد استخرهای روباز - ۱
اسنک بار/اغذیه فروشی
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
حمل و نقل
ترانسفر مرکز خرید (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر به شهربازی (با پرداخت هزینه اضافه)
ترانسفر ساحلی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
پارکینگ رایگان (با راننده)
خدمات تجاری
اتاق کنفرانس
مرکز تجاری
فضای کار با کامپیوتر
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
قهوه / چای در فضاهای عمومی
تعداد رستورانها- ۴
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
سرگرمی
اتاق بازی
بیلیارد
اسپا
خدمات اسپا در محل
امکانات اسپا
سونا
اتاق بخار
استخرکودکان
استخر کودکان
زبان هایی که صحبت می شود
زبان هندی
زبان عربی
زبان روسی
زبان اوکراینی
زبان یونانی
زبان فیلیپینی
زبان انگلیسی
زبان ایتالیایی
زبان اندونزیایی
زبان فرانسوی
زبان اسپانیایی
قوانین هتل مجستیک سیتی ریتریت
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - anytime
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
This property accepts credit cards and debit cards; cash is not accepted
This property reserves the right to pre-authorize the guest's credit card prior to arrival.
Safety features at this property include a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, and a first aid kit
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). To arrange pick-up, guests must contact the property 72 hours prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.