هتل گرند میلان استانبول

Grand Milan Hotel

هتل
Katip Kasım, Langa Hisarı Cd. No:44, 34130, Fatih, İstanbul, Turkey, Istanbul
مشاهده همه نظرات

امکانات

تهویه مطبوع
رستوران
مشاهده همه
Katip Kasım, Langa Hisarı Cd. No:44, 34130, Fatih, İstanbul, Turkey, Istanbul
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين هتل

فارسی

English

رزرو هتل گرند میلان استانبول (Grand Milan Hotel)

رزرو هتل گرند میلان استانبول مناسب‌ترین گزینه برای اقامت در قلب منطقه تاریخی استانبول است، چون تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی به بازار بزرگ، مسجد آبی، آب انبار تاریخی باسیلیکا و... خواهید رسید. اگر عاشق شب‌های شلوغ و پر هیاهو هستید، استانبول این امکان را به شما می‌دهد تا از فضاهای شبانه لذت ببرید. این هتل سه ستاره، امکانات مناسبی برای لذت‌بردن از زیبایی‌های این شهر را فراهم می‌کند و گزینه مناسبی از میان موارد متعدد رزرو هتل های استانبول است. 

معرفی هتل گرند میلان استانبول 

با رزرو هتل گرند میلان استانبول، اقامت در منطقه فاتیح را تجربه می‌کنید و و نزدیک به اغلب مراکز دیدنی و تفریحی این شهر خواهید بود. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات متنوع و عالی آن نیز بهره‌مند شوید. اتاق‌های هتل به امکاناتی مثل تلویزیون ماهواره‌ای، وای‌فای رایگان و تهویه مطبوع مجهز هستند و صندوق امانات و اتاق چمدان نیز در فضای هتل وجود دارد. میز پذیرش نیز به صورت 24 ساعته مسافران را پذیرش می‌کند. فرودگاه صبیحا گوکچن حدود 50 دقیقه با هتل گرند میلان فاصله دارد و استفاده از سرویس رفت و برگشت برای رفتن به این فرودگاه، با پرداخت هزینه امکان‌پذیر است. 

رزرو آنلاین هتل گرند میلان استانبول 

جهت رزرو آنلاین هتل گرند میلان در سایت فلای تودی، راه بسیار ساده‌ای در پیش دارید. ابتدا باید مشخصات لازم را در همین صفحه وارد کنید و گزینه جستجو را بزنید. پس از انتخاب اتاق از فهرست ارائه‌شده و زدن گزینه رزرو، باید اطلاعات دقیق مسافران را در کادرهای مربوطه وارد کنید. سپس نوبت به پرداخت هزینه می‌رسد. بلافاصله پس از اتمام این مراحل، واچر رزرو هتل برای شما صادر خواهد شد. علاوه بر این شما می‌توانید از بخش پرواز خارجی، خرید بلیط هواپیما استانبول را نیز با بهترین قیمت در سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی انجام کنید.

اتاق‌های هتل گرند میلان استانبول 

هتل گرند میلان استانبول 24 اتاق دارد که در زمان رزرو گزینه‌های زیر را پیش رو خواهید داشت: 
•    اتاق دبل یا سینگل یا یک تخت دبل یا دو تخت سینگل 
•    اتاق خانوادگی با یک تخت دبل و یک تخت سینگل و نیز یک تخت تاشو 
•    اتاق تریپل با سه تخت سینگل 
•    اتاق دبل اکونومی با یک تخت دبل 

قیمت هتل گرند میلان استانبول 

مسلما یک سفر دلچسب به استانبول حتما باید با برنامه‌ریزی زمانی و مالی درست انجام شود تا چالش‌های احتمالی به‌حداقل برسد. برای اطلاع از قیمت هتل گرند میلان استانبول کافی است در فیلدهای همین صفحه تاریخ سفر، تعداد مسافران و تعداد اتاق‌های مورد نیاز را وارد کنید تا فهرست اتاق‌های موجود به همراه قیمت آن‌ها برای شما نمایش داده شود. در نظر داشته باشید که هزینه اقامت در هتل گرند میلان استانبول به عوامل مختلفی مانند تاریخ سفر، تعداد مسافران، امکانات هتل و نیز مدت زمان اقامت در هتل بستگی دارد. 

امکانات هتل گرند میلان استانبول 

افراد در تمام سنین می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند و از امکانات آن استفاده کنند. این هتل دارای سالن، مرکز تجاری 24 ساعته، کافی‌شاپ و وای‌فای رایگان است و از جمله دیگر امکانات آن می‌توان به مواردی مثل میز پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، سرویس اتو، خشک‌شویی، سیستم گرمایش و سرمایش، خدمات شاتل، هشدار امنیتی، صندوق امانات، تورهای گشت شهری و... اشاره کرد. 

رستوران‌های هتل گرند میلان استانبول 

هتل گرند میلان استانبول یک رستوران دارد که در طول اقامت خود می‌توانید از غذاهای متنوع آن برای وعده‌های ناهار و شام استفاده کنید. علاوه بر این، هتل گرند میلان دسترسی مناسبی به رستوران‌های نزدیک مانند کافه رستوران نارگیل، ویوالدی، مترو و مک دونالد دارد. 

امکانات هتل گرند میلان

فارسی

English

امکانات رفاهی
عمومی
  • تهویه مطبوع
  • Meals
  • بار
  • رستوران
  • Business
  • سالن کنفرانس
  • قوانین هتل

    فارسی

    English

    زمان ورود:

    14:00:00 - 12:00:00

    دستورالعمل ها
    ویزا
    پشتیبانی ویزا: نامشخص
    بدون نمایش
    در دسترس بودن: نامشخص، دوره روز: نامشخص
    حیوانات