The preferred airport for YELLO Hotel Harmoni is SoekarnoNaN km - 0 min walk
درباره هتل
اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد
امکانات هتل یلو هارمونی
فارسی
انگلیسی
امکانات رفاهی
حمل و نقل
پارکینگ سرپوشیده
پارکینگ ایمن
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
خدمات مهمان
خشکشویی / لباسشویی
انبار چمدان
پذیرش ۲۴ ساعته
نگهبان ورودی
دسترسی
قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی ویلچر به آسانسور
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن
رستوران قابل دسترس برای ویلچر
امکانات رفاهی
سالن برگزاری مهمانی
صندوق امانات در پذیرش
آسانسور
خودپرداز / بانکداری
خدمات تجاری
اتاق جلسات
اینترنت
وایفای رایگان
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
تفریحات و امکانات
امکانات بدنسازی
خارج از مکان
تراس
زبان هایی که صحبت می شود
زبان انگلیسی
زبان اندونزیایی
قوانین هتل یلو هارمونی
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 PM - 11:30 PM
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
17
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
This property accepts credit cards and cash
Safety features at this property include a fire extinguisher and a smoke detector
This property affirms that it follows the cleaning and disinfection practices of Ascott Cares (Ascott Limited)
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). Guests must contact the property with arrival details before travel, using the contact information on the booking confirmation. If you are planning to arrive after 11:00 AM please contact the property in advance using the information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.