قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
مسیر بدون پله
تفریحات و امکانات
چکاین سریع
چکاوت سریع
استخر فصلی روباز
خدمات تجاری
اتاق جلسات
مرکز تجاری
اینترنت
وایفای رایگان
خارج از مکان
باغچه
تراس
صندلی آفتاب استخر
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
خدمات مهمان
دستیار تهیه تور/بلیط
انبار چمدان
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
قهوه / چای در فضاهای عمومی
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
خدمات مناسب خانواده
اسنک بار/اغذیه فروشی
زبان هایی که صحبت می شود
زبان انگلیسی
زبان ایتالیایی
امکانات اتاق
غذا و نوشیدنی
کاسه آب و غذا
قوانین آپارتمان Agriturismo Saludi e Trigu
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - 8:00 PM
زمان خروج:
10:30 AM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
Guests must contact this property in advance to reserve cribs/infant beds and rollaway/extra beds
This property accepts credit cards, debit cards, and cash
Host has not indicated whether there is a carbon monoxide detector on the property; consider bringing a portable detector with you on the trip
Host has not indicated whether there is a smoke detector on the property
دستورالعمل های ویژه
There is no front desk at this property. To make arrangements for check-in please contact the property at least 72 hours before arrival using the information on the booking confirmation. Prior to arrival, guests must complete online registration with the property via a secure link. Guests will be asked to provide the property with a copy of their government-issued photo ID before arrival.
If you are planning to arrive after 8:00 PM please contact the property in advance using the information on the booking confirmation. Guests planning to arrive outside of normal check-in hours will receive an email with special check-in instructions and lockbox information. The host will greet guests on arrival. A virtual front desk provides assistance to guests.