هتل کرون پلازا دیره دبی

Crowne Plaza Dubai Deira an IHG Hotel

هتل
خیلی خوب
8.2/10
Salahuddin Road
مشاهده همه نظرات
Salahuddin Road
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين هتل

فارسی

English

رزرو هتل کرون پلازا دیره دبی (Crowne Plaza Dubai Deira)

فرقی نمی‌کند که برای تجارت و شرکت در قرارهای کاری راهی دبی شده‌اید یا این شهر را برای گردش و تفریح انتخاب کرده‌اید؛ در هر حال، رزرو هتل کرون پلازا دیره دبی، سفری بی‌دغدغه و دلچسب را برای شما رقم خواهد زد. این هتل در قلب بخش تاریخی و فرهنگی شهر قرار گرفته و با توجه به امکانات رفاهی خوبی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، گزینه بسیار مناسبی در زمان رزرو هتل های دبی است. در ادامه، با این هتل و امکانات رفاهی آن بیشتر آشنا خواهید شد. 

معرفی هتل کرون پلازا دیره دبی

هتل کرون پلازا دبی دیره از بسیاری جهان بهترین هتل این شهر است. قرارگیری در قلب منطقه تجاری دبی، موجب شده که این هتل از موقعیت مکانی ایده‌آلی برخوردار شود و با توجه به نزدیکی آن به بسیاری از مراکز تفریحی و خرید شهر، گزینه ایده‌آلی برای سفر تفریحی و تجاری به دبی محسوب می‌شود. بازار ادویه و طلا دبی، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان و نهر دیره با کشتی‌های زیبا و مناظر خیره‌کننده خود از غروب آفتاب، در فاصله بسیار کمی از هتل کرون پلازا قرار دارند و موقعیت منحصربه‌فرد آن، سفری لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم خواهد زد. این هتل لوکس و 5 ستاره اخیرا بازسازی شده است تا اتاق‌های این هتل به یکی از شیک‌ترین و راحت‌ترین اقامتگاه‌های دبی تبدیل شوند و با توجه به تنوع بالای آن‌ها، حت سخت‌پسندترین مسافران هم گزینه‌ای باب میلشان پیدا خواهند کرد. بنابراین، رزرو هتل کرون پلازا دیره دبی در زمان سفر به این شهر اقدام هوشمندانه‌ای به حساب می‌آید. 

رزرو آنلاین هتل کرون پلازا دیره دبی

بعد از انتخاب تاریخ ورود و خروج هتل از فیلدهای مربوطه و فشاردادن دکمه نمایش قیمت‌ها، صفحه‌ای برایتان باز می‌شود؛ در این صفحه، فهرست اتاق‌هایی که ظرفیت خالی دارند، همراه با قیمت دقیق‌شان نشان داده خواهد شد. گزینه مناسب را انتخاب و روی رزرو کلیک کنید. در صفحه‌ای که در ادامه برایتان باز می‌شود، مشخصات خریدار و مسافران را وارد کنید تا به مرحله پرداخت هدایت شوید. پس از تسویه حساب، رزرو هتل کرون پلازا دیره در دبی به پایان می‌رسد. 

اتاق های هتل کرون پلازا دیره دبی

اگر بعد از خرید بلیط هواپیما دبی تصمیم به اقامت در این هتل بگیرید، گزینه‌های زیر پیش رویتان قرار خواهد داشت:
-    سوئیت یک خوابه بینزنس لانژ با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل
-    اتاق دو تخته بیزنس لانژ با ظرفیت 3 نفر و 2 تخت توئین
-    سوئیت یک خوابه با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل
-    اتاق استاندارد با ظرفیت 4 نفر و 2 تخت توئین
-     اتاق پریمیوم با ظرفیت 3 نفر
-    سوئیت جونیور با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل
-    اتاق استاندار با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل
-    سوئیت دوخوابه رویال با ظرفیت 7 نفر و 2 تخت دبل
-    اتاق استاندارد با ظرفیت 3 نفر
-    سوئیت پرزیدنتال با ظرفیت 5 نفر و یک تخت دبل
-    اتاق استاندارد با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل
-    اتاق استاندارد بیزنس لانژ با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل

قیمت هتل کرون پلازا دیره دبی

از آنجایی که مواردی مثل تاریخ سفر و اتاق انتخابی برای اقامت روی هزینه‌ای که برای رزرو این هتل می‌پردازید موثر هستند، نمی‌توان رقم دقیقی را برای قیمت آن اعلام کرد. از این رو، می‌توانید تاریخ ورود و خروجتان به هتل را در فیلدهای همین صفحه وارد کنید و گزینه نمایش قیمت‌ها را بزنید تا فهرست اتاق های هتل Crowne Plaza Dubai Deira همراه با هزینه دقیق رزروشان ارائه شود. 

امکانات هتل کرون پلازا دیره دبی

تنها یک نگاه به عکس هتل کرون پلازا دیره دبی کافی است تا متوجه شوید که بهترین امکانات رفاهی ممکن در این هتل انتظارتان را می‌کشد. این هتل 300 واحد اقامتی دارد که به امکانات رفاهی مانند رختخواب درجه یک، صندوق امانات با قابلیت نگهداری از لپ‌تاپ، تختخواب رایگان برای نوزاد، حمام، قهوه/چای‌ساز و تلویزیون LED مجهز شده‌اند. علاوه بر این‌ها، با رزرو هتل کرون پلازا دیره دبی از امکانات دیگری مانند سالن سونا، ماساژ، استخر، پارکینگ رایپان، صبحانه بوفه (غیر رایگان)، اتاق چمدان، اینترنت رایگان و... هم بهره‌مند خواهید شد. 

رستوران های هتل کرون پلازا دیره دبی

با رزرو هتل کرون پلازا دیره دبی، هیچ نگرانی از بابت خورد و خوراک نخواهید داشت. این هتل 3 رستوران و 3 کافی‌شاپ دارد که گزینه‌ای عالی برای صرف غذا و بازدیدهای دوستانه محسوب می‌شوند. 

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.