این ملک انتقال از فرودگاه را ارائه می دهد (ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود). مهمانان باید قبل از سفر با جزئیات ورود با استفاده از اطلاعات تماس در تایید رزرو با ملک تماس گیرند. برای انجام ترتیبات برای چک در لطفا با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو با ملک قبل از زمان تماس بگیرید. مهمانانی که قصد ورود به خارج از ساعات عادی ورود دارند باید از قبل برای دستورالعمل های ورود به ملک تماس بگیرند. کارکنان میز پذیرش در هنگام ورود به مهمانان خوش امد می گویند. مهمانان باید قبل از ورود به برنامه تلفن همراه Aarogya Setu ملک را دانلود کنند. در هنگام ورود، مهمانان باید نتیجه ازمایش COVID-19 PCR منفی یا سابقه واکسیناسیون کامل covid-19 را ارائه دهند. مهمانانی که نتیجه ازمایش covid-19 منفی را ارائه می دهند نباید بیش از 72 ساعت قبل از ورود به این تست شده باشند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو با ملک تماس بگیرید. مشتریان ممکن است توسط ملک درخواست به ارائه اسناد و مدارک از تاریخ سفر اخیر (مانند نشان دادن تمبر مهاجرت گذرنامه) و / یا تکمیل اظهارنامه سلامت. برای ثبت نام در این ملک، مهمانانی که شهروند هند هستند باید یک کارت شناسایی معتبر صادر شده توسط دولت هند ارائه دهند. مسافرانی که شهروند هند نیستند باید گذرنامه و ویزای معتبر ارائه دهند.
از شما خواسته می شود که هزینه های زیر را در ملک پرداخت کنید:
- سپرده: INR 1000 در هر محل اقامت، در هر اقامت
ما تمام اتهاماتی را که توسط ملک به ما ارائه شده است، شامل می شود.
- هزینه صبحانه بوفه: تقریبا INR 1500 برای بزرگسالان و INR 750 برای کودکان
- هزینه اینترنت سیمی در اتاق: INR 1000 در هر شب (نرخ ممکن است متفاوت باشد)
- هزینه اینترنت بی سیم در مناطق عمومی: INR 1000 در هر شب (نرخ ممکن است متفاوت باشد)
- هزینه اینترنت سیمی در مناطق عمومی: INR 1000 در هر شب (نرخ ممکن است متفاوت باشد)
- هزینه شاتل فرودگاه: INR 4611.00 در هر وسیله نقلیه (یک طرفه)
لیست بالا ممکن است جامع نباشد. هزینه ها و سپرده ها ممکن است شامل مالیات نباشند و در معرض تغییر باشند.