هتل لندمارک پریمیر دبی

Landmark Premier Hotel

هتل
خوب
10 / 7.4
40B Street
مشاهده همه نظرات
40B Street
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين هتل

فارسی

English

رزرو هتل لندمارک پریمیر (Landmark Premier Hotel)

وجود جاذبه‌های دیدنی فراوان در شهر دبی، این شهر را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل کرده است. پارک‌های ساحلی بزرگ با سواحل شنی زیبا، ورزش‌های ساحلی، پارک‌های آبی، مراکز خرید گوناگون و برج‌های بلند تنها برخی از جاذبه‌های شهر دبی محسوب می‌شوند. برای رضایت بیشتر گردشگران هر ساله هتل‌های جدیدی در شهر دبی ساخته می‌شود و تنها هتل هفت ستاره جهان در شهر دبی قرار دارد. اگر به دنبال رزرو هتل دبی با امکانات خوب و قیمت مناسب هستید رزرو هتل لندمارک پریمیر، گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. در ادامه با این هتل و نحوه رزرو آن آشنا شوید.

معرفی هتل لندمارک پریمیر

هتل لندمارک پریمیر Landmark Premier Hotel هتلی ۴ ستاره و هفت‌طبقه است و ۸ کیلومتر با مرکز دبی فاصله دارد. این هتل در ۲ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی دبی قرار گرفته است. ‌ایستگاه مترو رقه تنها ۴۰۰ متر با هتل لندمارک پریمیر فاصله دارد؛ بنابراین با رزرو هتل لندمارک پریمیر می‌توانید برای تماشای جاذبه‌های شهر یا بازدید از مراکز تفریحی از مترو استفاده کنید. سواحل زیبای دبی فرصتی مناسب برای قایق‌سواری و انجام بازی‌های ساحلی است. فاصله هتل لندمارک پریمیر تا ساحل زیبای الممزر ۵ کیلومتر است. برج معروف خلیفه و آکواریوم بزرگ و تماشایی شارجه هم در ۹ کیلومتری این هتل قرار دارند.

رزرو آنلاین هتل لندمارک پریمیر

رزرو هتل خارجی در سایت فلای تودی مراحل بسیار ساده‌ای دارد. برای رزرو در همین صفحه، تاریخ ورود و خروج خود به هتل را وارد کنید، تعداد همراهان و اتاق‌ها را مشخص کنید و بعد روی گزینه «جستجو» کلیک کنید. در این مرحله، انواع اتاق‌هایی که ظرفیت دارند برای شما نمایش داده می‌شود. اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید، قوانین کنسلی و توضیحات مهم را مطالعه کنید و بعد گزینه رزرو اتاق را انتخاب کنید. بعد از وارد کردن مشخصات مهمانان به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. بعد از پرداخت، واچر هتل به صورت پیامک و ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. علاوه‌بر مشاهده قیمت هتل خارجی در سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی، امکان خرید بلیط هواپیما دبی هم به‌سادگی برای شما فراهم شده است. 

اتاق‌های هتل لندمارک پریمیر

قبل از رزرو Landmark Premier Hotel  بهتر است بدانید که این هتل دارای سه نوع اتاق دبل، توین و سوئیت است. چشم انداز اتاق‌های این هتل همگی رو به شهر است و تمام اتاق‌ها مجهز به تلویزیون و تلفن هستند. در تمامی اتاق‌ها و فضای داخلی هتل وای‌فای قابل استفاده است و در داخل اتاق‌ها حمام، دستشویی، حوله حمام و دمپایی وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل لندمارک پریمیر عبارتند از:
•    اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دبل یا یک تخت توئین 
•    اتاق استاندارد سه نفره با یک تخت توئین
•    اتاق استاندارد سه نفره با یک تخت توئین (سیگار مجاز است)
•    سوئیت اگزکتیو چهار نفره با یک تخت دبل 

قیمت هتل لندمارک پریمیر

قیمت اتاق‌های هتل لندمارک پریمیر باتوجه‌به تاریخ سفر شما متغیر است. علاوه بر تاثیر زمان سفر بر قیمت رزرو هتل لندمارک پریمیر، امکانات و نوع اتاق هم در قیمت رزرو تاثیر گذار است. هنگام جستجوی اتاق‌ها در سایت فلای‌تودی، قیمت هر اتاق به شما نمایش داده می‌شود و با توجه ‌به امکانات و نوع اتاق هزینه متفاوتی را پرداخت می‌کنید. 

امکانات هتل لندمارک پریمیر

هتل لندمارک پریمیر دارای امکانات متفاوتی است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید. مرکز آب‌گرم، مرکز تناسب‌اندام، سونا، اتاق بخار، استخر، صندلی ماساژ، کافی‌شاپ، سرو میوه با پرداخت هزینه و رستوران تنها بخشی از خدمات هتل است. پرستار کودک، پارکینگ، گاوصندوق، خدمات خشک‌شویی و اتو، تحویل مواد غذایی، فضای مخصوص سیگارکشیدن، تهویه مطبوع، دیوارهای عایق صدا دیگر مواردی است که ضمن حضور در هتل از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. همچنین امکان کرایه خودرو و مراجعه به آرایشگاه هتل برای مسافران فراهم است.

رستوران‌های هتل لندمارک پریمیر

هتل لندمارک پریمیر دارای یک رستوران به نام رستوران دارچین است. در این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی، غذاهای مخصوص گیاه‌خواران، غذاهای حلال و غذاهای آسیایی و آمریکایی سرو می‌شود. قیمت و کیفیت غذاهای این رستوران بسیار مناسب است و شما را از غذاخوردن در رستوران‌های دیگر بی‌نیاز خواهد کرد. بااین‌حال، رستوران صدف و رستوران آل دیوان تنها صد متر با هتل لندمارک پریمیر فاصله دارند.

مشاهده بیشتر

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.