هتل الیسیوم تکسیم استانبول

The Elysium Taksim Special Class

هتل
خوب
7.6/10
Taksim Inonu Mah Yedikuyular Caddesi, Cayiri Sokak No 4 Sisli Taksim,Istanbul,Istanbul
مشاهده همه نظرات
Taksim Inonu Mah Yedikuyular Caddesi, Cayiri Sokak No 4 Sisli Taksim,Istanbul,Istanbul
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين هتل

فارسی

English

رزرو هتل الیسیوم تکسیم استانبول (The Elysium Taksim Hotel Istanbul)

رزرو هتل در منطقه شیشلی استانبول، انتخابی عالی برای اقامت چند روزه در استانبول است. با رزرو هتل استانبول در این منطقه، نه تنها به میدان تکسیم و مراکز تفریحی آن نزدیک هستید، بلکه با نزدیکی به مترو می‌توانید به نقاط دورتر استانبول نیز دسترسی داشته باشید. هتل الیسیوم تکسیم استانبول یکی از هتل‌هایی است که در این منطقه قرار دارد و گزینه خیلی خوبی برای اقامت در استانبول محسوب می‌شود. در ادامه درباره موقعیت مکانی هتل، اتاق‌های لوکس و امکانات رفاهی آن بیشتر صحبت می‌کنیم. 

معرفی هتل الیسیوم تکسیم استانبول

هتل The Elysium Taksim یکی از هتل‌های لوکس و محبوب در استانبول است که به دلیل قرارگیری در منطقه شیشلی، یکی از مناطق پر جنب و جوش و مهم استانبول، و امکانات مدرن خود، مورد توجه مسافران قرار دارد. این منطقه به دلیل نزدیکی به میدان تکسیم، خیابان استقلال و جاذبه‌های فرهنگی و تفریحی استانبول، موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی به میدان تکسیم، خیابان استقلال و تمام مراکز تفریحی و خرید اطراف آن بروید. هتل انواع سوئیت‌ها با امکانات ویژه و طراحی خاص نیز دارد که مناسب برای مهمانان ویژه و خانواده‌ها است. علاوه ‌بر این، رستورانی با منو متنوع از غذاهای ترکی و بین‌المللی و همچنین کافی‌شاپی برای نوشیدنی‌ها و تنقلات وجود دارد که مهمانان می‌توانند در تمام طول روز از آن‌ها استفاده کنند. مرکز اسپا و باشگاه هتل نیز از امکاناتی هستند که برای رفاه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده‌اند. 

رزرو آنلاین هتل الیسیوم تکسیم استانبول

رزرو آنلاین هتل در سایت فلای‌تودی چند مرحله ساده و سریع دارد. ابتدا باید تاریخ ورود و خروج به هتل را به همراه تعداد مسافران در همین صفحه وارد کنید تا لیست اتاق‌های دارای ظرفیت خالی هتل را ببینید. اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید و روی «رزرو اتاق» کلیک کنید. بعد از آن، صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که باید اطلاعات هر مسافر را وارد کنید. با دقت اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و گزینه «تایید نهایی و ادامه» را بزنید. در مرحله آخر، باید هزینه اتاق را پرداخت کنید تا رزرو هتل نهایی شده و واچر آن از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال شود. 

اتاق های هتل الیسیوم تکسیم استانبول

اتاق‌های لوکس و سوئیت‌های راحت با دکوراسیون مدرن و شیک در این هتل 5 ستاره وجود دارند که همه دارای تهویه مطبوع، تلویزیون‌های صفحه تخت، مینی‌بار، صندوق امانات و وای‌فای رایگان هستند. همه این اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی به شهر استانبول و منطقه شیشلی تکسیم دارند. گزینه‌های رزرو اتاق را در زیر می‌بینید:
•    اتاق دلوکس کینگ با 1 تخت دبل
•    اتاق دلوکس توئین با 2 تخت توئین
•    سوئیت دلوکس جونیور با 1 تخت دبل و 1 مبل تختخواب‌شو توئین
•    سوئیت دلوکس سوپریور با 1 تخت دبل و 1 مبل تختخواب‌شو توئین
•    سوئیت دلوکس کینگ با 1 تخت دبل و 1 مبل تختخواب‌شو دبل
•    سوئیت دلوکس گرند، 1 تخت دبل و 1 مبل تختخواب‌شو توئین
•    سوئیت دلوکس خانوادگی، 1 تخت دبل و 2 تخت توئین
•    پنت هاوس لورد، 1 تخت دبل (دارای فضای نشیمن و تراس)
•    پنت هاوس کینگ، 1 تخت دبل (دارای فضای نشیمن و تراس)

قیمت هتل الیسیوم تکسیم استانبول

قیمت هتل با زمان سفر شما به استانبول رابطه مستقیم دارد. اگر خرید بلیط هواپیما استانبول را انجام داده‌اید و تاریخ سفرتان مشخص است، بازه زمانی اقامتتان در هتل را در همین صفحه وارد کنید و گزینه جستجو را بزنید تا لیست اتاق‌های هتل به همراه جدید‌ترین قیمت آن‌ها به شما نشان داده شود. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت هتل در تابستان افزایش پیدا می‌کند و با سردشدن هوا، کم‌کم کاهشی می‌شود. 

امکانات هتل الیسیوم تکسیم استانبول

هتل The Elysium Taksim Istanbul امکانات رفاهی متعددی از جمله اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس با دکوراسیون مدرن، تهویه مطبوع، تلویزیون‌های صفحه تخت، مینی‌بار و وای‌فای رایگان، سونا، حمام ترکی، و خدمات ماساژ، مرکز تناسب اندام با تجهیزات ورزشی مدرن، ترانسفر فرودگاهی و خدمات حمل و نقل به جاذبه‌های مختلف استانبول، و بوفه صبحانه را به مهمانان ارائه می‌دهد. 

رستوران های هتل الیسیوم تکسیم استانبول

رستوران فانوس (Fanus Restaurant) انواع غذا‌های ترکی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند. بوفه صبحانه هتل نیز در طول هفته از ساعت 6:30 تا 10:30 صبح و در تعطیلات آخر هفته از 6:30 تا 11 صبح، انواع غذاهای گرم و سرد با منو ویژه برای گیاهخواران را ارائه می‌دهد.