قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی ویلچر به آسانسور
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
نور کافی در قسمت ورودی
رستوران قابل دسترس برای ویلچر
ویلچر موجود در محل
امکانات رفاهی
سالن برگزاری مهمانی
امکان خرید رایگان مواد غذایی
صندوق امانات در پذیرش
آسانسور
خارج از مکان
چتر استخر
تعداد اتاق جلسه - ۱
صندلی آفتاب استخر
اینترنت
وایفای رایگان
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
خدمات مهمان
انبار چمدان
کارکنان مسلط به چند زبان
پذیرش ۲۴ ساعته
سالن آرایش
امکانات خانوادگی
خواربارفروشی/فروشگاه
خدمات تجاری
اتاق کنفرانس
تفریحات فضای باز
نجات غریق در محل
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
امکانات اسپا
اتاق بخار
تفریحات و امکانات
امکانات بدنسازی
زبان هایی که صحبت می شود
زبان عربی
زبان روسی
زبان فیلیپینی
زبان انگلیسی
زبان فارسی
زبان فرانسوی
قوانین هتل آپارتمان لوکس گرند
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 PM - midnight
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
Guests must contact this property in advance to reserve cribs/infant beds and onsite parking
This property accepts credit cards, debit cards, and cash
This property reserves the right to pre-authorize the guest's credit card prior to arrival.
Onsite parties or group events are strictly prohibited
Host has not indicated whether there is a carbon monoxide detector on the property; consider bringing a portable detector with you on the trip
Host has indicated there is a smoke detector on the property
Safety features at this property include a fire extinguisher, a security system, and a first aid kit
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). Guests must contact the property with arrival details before travel, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.