The preferred airport for La Flora Resort Patong is Phuket Intl. Airport (HKT)
31.9 km
درباره هتل
اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد
امکانات هتل ل فلورا
فارسی
انگلیسی
امکانات رفاهی
خدمات مهمان
خشکشویی / لباسشویی
دستیار تهیه تور/بلیط
انبار چمدان
کارکنان مسلط به چند زبان
پذیرش ۲۴ ساعته
نگهبان ورودی
دسترسی
قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن
سالن قابل دسترس برای ویلچر
رستوران قابل دسترس برای ویلچر
امکانات رفاهی
سالن برگزاری مهمانی
روزنامه رایگان در لابی
حوله ساحل
کتابخانه
صندوق امانات در پذیرش
خودپرداز / بانکداری
خارج از مکان
چترهای ساحلی/ سایبان ساحلی
چتر استخر
تراس
صندلیهای آفتابگیر ساحلی
صندلی آفتاب استخر
حمل و نقل
پارکینگ (ظرفیت محدود)
خدمات ماشین شهری
ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
خدمات تجاری
اتاق جلسات
مرکز تجاری
فضای کار با کامپیوتر
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
اینترنت
وایفای رایگان
خدمات مناسب خانواده
تعداد استخرهای روباز - ۲
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۲
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
تفریحات و امکانات
امکانات بدنسازی
زبان هایی که صحبت می شود
زبان تایلندی
زبان ژاپنی
زبان انگلیسی
قوانین هتل ل فلورا
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
2:00 PM - midnight
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
This property accepts credit cards; cash is not accepted
Cashless transactions are available
Safety features at this property include a fire extinguisher and a smoke detector
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport (surcharges may apply). To arrange pick-up, guests must contact the property 24 hours prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.