قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی ویلچر به آسانسور
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن
سالن قابل دسترس برای ویلچر
دسترسی ویلچر به اتاقهای جلسه و کار
خارج از مکان
سالن پذیرش
تعداد اتاق جلسه - ۱
فضای اتاق کنفرانس - 85 متر
اتاق کنفرانس
اینترنت
اینترنت رایگان
وایفای رایگان
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
تفریحات و امکانات
شومینه در لابی
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
خدمات مناسب خانواده
اسنک بار/اغذیه فروشی
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
حمل و نقل
دسترسی به پارکینگ خارج از محل اقامت با تخفیف
پارکینگ شخصی (با پرداخت هزینه اضافه)
خدمات تجاری
فضای کار با کامپیوتر
فضای اتاق کنفرانس - 915 فیت
زبان هایی که صحبت می شود
زبان انگلیسی
زبان ایتالیایی
زبان فرانسوی
زبان اسپانیایی
امکانات اتاق
غذا و نوشیدنی
کاسه آب و غذا
قوانین هتل Hotel Xauen
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
12:00 PM - midnight
زمان خروج:
12:00 PM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
Guests must contact this property in advance to reserve cribs/infant beds and rollaway/extra beds
This property accepts credit cards and cash
Onsite parties or group events are strictly prohibited
دستورالعمل های ویژه
To make arrangements for check-in please contact the property at least 24 hours before arrival using the information on the booking confirmation. If you are planning to arrive after midnight please contact the property in advance using the information on the booking confirmation. Guests must contact the property in advance for check-in instructions. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.