بوتیک هتل کوهاب نطنز

بوتیک هتل درجه 1
خوب
7.1/10
اصفهان، نطنز، ﺑﻠﻮاﺭ ﺷﻬﻴﺪ ﺑﻬﺸﺘﻲ،, خیابان ابوالمعالی، جنب مرکز فنی و حرفه ای
مشاهده همه نظرات

امکانات

رستوران
پارکینگ
مشاهده همه
اصفهان، نطنز، ﺑﻠﻮاﺭ ﺷﻬﻴﺪ ﺑﻬﺸﺘﻲ،, خیابان ابوالمعالی، جنب مرکز فنی و حرفه ای
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

بوتیک هتل کوهاب نطنز

بوتیک هتل کوهاب نطنز (Koohab Boutique Hotel)، در واقع یک کاروانسرای سنتی در بلوار شهید بهشتی در شهرستان نطنز واقع در استان اصفهان است که تا شهر اصفهان 122 کیلومتر فاصله دارد. قدمت این کاروانسرا به 420 سال پیش و دوران صفویه می‌رسد. در سال 1401 این کاروانسرا بازسازی شد تا به عنوان یک بوتیک هتل در خدمت گردشگران باشد. معماری سنتی ایرانی، طاق‌های آجری و دیوارهای سنگی این هتل، یادآور گذشته هستند و قدم زدن در حیاط بزرگ این هتل، مثل بازدید از یک بنای تاریخی است. بوتیک هتل کوهاب نطنز 21 واحد اقامتی دارد. اتاق‌ها، دور حیاط قرار دارند و انواع یک تا هشت تخته را شامل می‌شود. اتاق‌ها مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش، مبلمان و یخچال هستند. از دیگر امکانات هتل، پارکینگ، اینترنت رایگان، راهنمای گردشگری و رستوران با سرو غذاهای سنتی ایرانی را می‌توان نام برد. با اقامت در این هتل می‌توانید از دیگر جاذبه‌های نطنز مانند آتشکده نطنز، بقعه شیخ عبدالصمد نطنزی، غار پریان و شکارگاه عباسی نیز بازدید کنید.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1401
وضعیت دید هتلحیاط
تعداد اتاق‌ها21 اتاق
تعداد طبقات1 طبقه
تعداد تخت‌ها75 تخت
محدوده ترافیکیمحدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلشمال

فاصله بوتیک هتل کوهاب نطنز تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

مسجد میر نطنز

کاروانسرای میرابوالمعالی (قلعه کوهاب)

روستای هنجن

چشمه آب سرخ فریزهند

امامزاده آقا علی عباس و سید محمد (ع)

مسجد جامع نطنز

باغ رستوران کوهاب نطنز

خانه تاریخی انتخاب السلطان نطنز

امکانات بوتیک هتل کوهاب نطنز

امکانات رفاهی
  • پارکینگ
  • لابی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • مبلمان
  • آباژور
  • لوازم بهداشتی
  • دمپایی
  • حمام
  • کافی شاپ
  • چای ساز
  • غذا و نوشیدنی
  • رستوران
  • روم سرویس
  • امکانات عمومی هتل
  • فضای سبز
  • سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • رستوران‌های بوتیک هتل کوهاب نطنز
    رستوران هتل
    مکان رستوران
    طبقه همکف
    ظرفیت رستوران
    100 نفر
    صبحانه از 08:30 الی 10:30
    ناهار از 13:00 الی 15:00
    شام از 20:00 الی 22:00
    کافی‌شاپ‌های بوتیک هتل کوهاب نطنز
    کافی شاپ
    مکان کافی‌شاپ‌
    طبقه بام
    ظرفیت کافی‌شاپ‌
    50 نفر
    سرویس دهی از 08:00 الی 23:59

    رزرو بوتیک هتل کوهاب نطنز

    اگر به شهرستان نطنز اصفهان سفر می‌کنید، رزرو بوتیک هتل کوهاب نطنز یکی از گزینه‌های عالی برای کسانی است که دوستدار اقامتگاه‌های سنتی هستند. این بوتیک هتل 420 ساله در واقع کاروانسرایی قدیمی و تاریخی مربوط به دوره صفویه است که از سال 1401 به عنوان اقامتگاه فعالیت دارد. با رزرو بوتیک هتل کوهاب نطنز می‌توانید دسترسی مناسبی به جاهای مهم و دیدنی این شهر داشته باشید. 

    رزرو آنلاین بوتیک هتل کوهاب نطنز در فلای‌تودی 

    برای رزرو آنلاین بوتیک هتل کوهاب نطنز با بهترین قیمت، کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (نطنز) را انتخاب کرده و نام هتل بوتیک هتل کوهاب را وارد کنید. پس از انتخاب تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق‌های بوتیک هتل کوهاب نطنز به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر، با کلیک روی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن رزرو هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. علاوه بر این شما می‌توانید ضمن بررسی هتل‌های نطنز در فلای‌تودی به صورت همزمان برای خرید بلیط هواپیما نیز اقدام کنید.

    معرفی بوتیک هتل کوهاب نطنز

    بوتیک هتل کوهاب نطنز به عنوان یک اقامتگاه سنتی امکانات مختلفی را برای رفاه و راحتی مسافران در نظر گرفته است. شما می‌توانید یکی از 21 اتاق این اقامتگاه را با توجه به تعداد همسفران و بودجه خود رزرو کنید. این بوتیک هتل دارای امکانات مختلفی است که در کنار معماری سنتی و مدرن آن تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در مکانی تاریخی و خاص را برای شما رقم می‌زند. همچنین، رفتار حرفه‌ای پرسنل بوتیک هتل کوهاب نطنز از مزیت‌های آن به شمار می‌رود.

    امکانات بوتیک هتل کوهاب نطنز

    شاید برای شما عجیب باشد که با امکانات مختلفی در بوتیک هتل کوهاب نطنز با 420 سال قدمت مواجه شوید. بوتیک هتل کوهاب تمام تلاش خود را می‌کند تا با ارائه بهترین خدمات و امکانات، خاطرات خوبی را برای مسافران به ارمغان آورد. از مهم‌ترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به مواردی مانند رستوران، پارکینگ، اینترنت، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فضای سبز، سیستم اطفا حریق و... اشاره کرد. 

    اتاق‌های بوتیک هتل کوهاب نطنز

    شما می‌توانید از میان 21 واحد اقامتی بوتیک هتل کوهاب نطنز یکی از اتاق‌های دو تخته غیر مستر، دو تخته غیر مستر، دو تخته مستر، دو تخته توئین مستر، چهار تخته مستر، پنج تخته مستر، شش تخته مستر و هشت تخته مستر با توجه به تعداد همسفرانتان رزرو کنید. با رزرو اتاق‌های بوتیک هتل کوهاب از امکانات این اتاق‌ها نظیر تلفن، حمام، مبلمان، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون و... بهره‌مند خواهید شد.

    قیمت بوتیک هتل کوهاب نطنز

    بوتیک هتل کوهاب نطنز، یکی از بوتیک هتل‌های لوکس و درجه یک به شمار می‌آید. قیمت رزرو بوتیک هتل کوهاب نطنز با توجه به تاریخ مورد نظر و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متغیر خواهد بود. همچنین می‌توانید پیش از رزرو، نظرات بوتیک هتل کوهاب نطنز را از طریق امتیازهایی که به هتل داده‌اند، بررسی کنید.

    قوانین بوتیک هتل کوهاب نطنز

    بوتیک هتل کوهاب نطنز برای برقراری نظم و امنیت بیشتر مسافران دارای قوانین و مقرراتی مانند سایر هتل‌ها است که این قوانین عبارتند از:
    •    پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    •    زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    •    در بوتیک هتل کوهاب ساعت تحویل اتاق 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق قبل از 12 ظهر در نظر گرفته شده است.
    •    قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای‌تودی در ارتباط باشید. در صورتی که سوالی داشتید می‌توانید با تلفن بوتیک هتل کوهاب نطنز و با بخش رزرو در ارتباط باشید.

    فاصله هتل تا جاذبه‌های گردشگری 

    آدرس بوتیک هتل کوهاب، واقع در اصفهان، شهرستان نطنز، بلوار شهید بهشتی، جنب اداره فنی و حرفه‌ای است. فاصله این بوتیک هتل از جاهای مهم و دیدنی نطنز به شرح زیر است: 
    •    فاصله تا مسجد میر نطنز: 3 دقیقه با خودرو 
    •    فاصله تا کاروانسرای میر ابوالمعالی (قلعه کوهاب): یک دقیقه با خودرو 
    •    فاصله تا روستای هنجن: 20 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا چشمه آب سرخ فریزهند: 46 دقیقه با خودرو 
    •    فاصله تا مسجد جامع نطنز: 4دقیقه با خودرو 
    •    فاصله تا خانه تاریخی انتخاب السلطان نطنز: 10 دقیقه با خودرو 

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    سرویس خواب اضافه به صورت کف خواب ارائه می شود.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 4 سال کامل محاسبه می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.