اقامتگاه سنتی گلابتون یزد

اقامتگاه سنتی درجه 2
10 / 6.2
یزد, خیابان شهید رجائی, کوچه ناجی, کوچه بالا 6 (کوچه هادی), پلاک 20
مشاهده همه نظرات

امکانات

وای فای
مشاهده همه
یزد, خیابان شهید رجائی, کوچه ناجی, کوچه بالا 6 (کوچه هادی), پلاک 20
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

اقامتگاه سنتی گلابتون یزد

هتل سنتی گلابتون (Golabetoun Ecolodge) در بافت سنتی یزد و محله فهادان قرار گرفته است. این موضوع باعث می‌شود شما در سفر به یزد با بیشتر جاهای دیدنی یزد مثل موزه آب، مسجد جامع یزد، میدان امیرچخماق و زندان اسکندر کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی فاصله داشته باشید. این اقامتگاه سنتی یزد در حقیقت یک خانه قدیمی است که قدمت آن به دوران زندیه، قاجار و پهلوی باز می‌گردد. معماری قدیمی هتل گلابتون، حیاط و دیوارهای کاهگلی‌اش فضای نوستالژیکی به سفر شما می‌بخشد. هتل سنتی گلابتون 9 واحد اقامتی دارد که با بهترین امکانات تجهیز شده‌اند. در این اقامتگاه سنتی یزد شما می‌توانید از اتاق پنج نفره تا یک نفره را به راحتی رزرو کنید. هتل گلابتون یک طبقه است و با داشتن پرسنلی مجرب ظرفیت پذیرایی از 17 نفر را دارد.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1400
وضعیت دید هتلحیاط
تعداد اتاق‌ها9 اتاق
تعداد طبقات1 طبقه
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله اقامتگاه سنتی گلابتون یزد تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

باغ دولت‌آباد

مظهر قنات زارچ

بافت تاریخی یزد

زیرزمینی زارچ

خانه لاری ها یزد

مسجد جامع یزد

خانه هنر یزد

موزه مارکار

آب انبار بزرگ امیر چخماق

مجموعه زیرزمینی تاریخی دروازه مهریز

آتشکده بهرام یزد

آب انبار شش بادگیر

بازار خان یزد

موزه آب یزد ، خانه کلاهدوزها

امیرچخماق

دخمه زرتشتیان

میدان ساعت یزد

آب انبار رستم گیو

مجموعه شاهزاده فاضل

حمام خان یزد

حمام تاریخی ابوالمعالی

بازار یزد

زندان اسکندر یزد

خانه نواب وکیل ( خانه فرهنگ و مفاخر)

بیمارستان سیدالشهدا یزد

بیمارستان مادر یزد

تالار هنر یزد

کاروانسرای شاه عباسی میبد

موزه قصر آیینه یزد

رستوران ترمه و ترنج یزد

رستوران مارکوپلو یزد

رستوران هتل ملک التجار یزد

متمع تجاری ستاره یزد

مرکز خرید آریا یزد

ایستگاه راه اهن یزد

رستوران هتل مشیرالممالک

امکانات اقامتگاه سنتی گلابتون یزد

امکانات عمومی هتل
  • فضای سبز
  • محل استراحت در فضای باز
  • سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • کپسول آتش نشانی
  • امکانات رفاهی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • لوازم بهداشتی
  • دمپایی
  • حمام
  • جعبه کمک های اولیه
  • چایخانه سنتی
  • کمد لباس
  • خدمات تور (با هزینه و هماهنگی)
  • خدمات
  • وای فای
  • رستوران‌های اقامتگاه سنتی گلابتون یزد
    صبحانه خوری
    مکان رستوران
    طبقه محوطه
    ظرفیت رستوران
    - نفر
    سرویس دهی از 08:00 الی 10:00

    رزرو هتل گلابتون یزد

    اگر قصد رزرو هتل های یزد را دارید، اقامتگاه سنتی گلابتون یزد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. هتل سنتی گلابتون، در دل بافت تاریخی شهر یزد و در محله‌ فهادان، اقامتگاهی دل‌انگیز برای سفری خاطره‌انگیز به این شهر کویری فراهم آورده است. موقعیت ممتاز این هتل، دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری یزد از جمله موزه آب، مسجد جامع یزد، میدان امیرچخماق و زندان اسکندر را به شما می‌دهد. به طوری که با صرف کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی، می‌توانید از این اماکن تاریخی و فرهنگی دیدن کنید. در ادامه با نحوه رزرو هتل گلابتون یزد و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

    رزرو آنلاین هتل گلابتون یزد در فلای‌تودی

    برای رزرو هتل گلابتون یزد با بهترین قیمت، کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (یزد) را انتخاب کرده و نام هتل گلابتون را وارد کنید. پس از انتخاب تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق‌های هتل گلابتون یزد به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر ، با کلیک روی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن رزرو هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. پیش از رزرو می‌توانید نظرات هتل گلابتون يزد را مطالعه کنید. برای رزرو بلیط هواپیما یزد نیز می‌توانید از طریق سایت و اپ فلای‌تودی اقدام نمایید.

    معرفی هتل گلابتون یزد

    اقامتگاه سنتی گلابتون یزد در واقع خانه‌ای قدیمی با قدمت دوره‌های زندیه، قاجار و پهلوی است که با حفظ معماری سنتی خود، فضایی نوستالژیک و دلنشین را برای اقامتی آرامش‌بخش به ارمغان آورده است. حیاط زیبا و دیوارهای کاهگلی این هتل، حس زندگی در گذشته را به شما القا خواهد کرد.
    هتل گلابتون با برخورداری از 9 واحد اقامتی مجهز به بهترین امکانات، پاسخگوی نیازهای مختلف مسافران گرامی است. در این هتل می‌توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود، از اتاق‌های یک نفره تا پنج نفره را رزرو نمایید. هتل گلابتون با دارا بودن پرسنلی مجرب و صمیمی، آماده پذیرایی از مهمانان در فضایی گرم و صمیمی است.

    امکانات هتل گلابتون یزد

    هتل گلابتون برای جلب نظر کاربران دارای امکانات و خدمات استانداردی است که با رزرو هتل گلابتون در یزد به آنها دسترسی خواهید داشت. از جمله امکانات هتل گلابتون یزد می‌توان چایخانه سنتی، رستوران، فضای سبز، اینترنت وای فای و... را نام برد. 

    رستوران هتل گلابتون یزد

    هتل گلابتون دارای یک سالن صبحانه خوری در محوطه هتل است. مهمانان می‌توانند از ساعت 8 الی 10 صبح برای صرف صبحانه به این سالن مراجعه کنند.

    اتاق های هتل گلابتون یزد

     9 واحد اقامتی هتل گلابتون را به صورت اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخت با توجه به تعداد همسفرانتان می‌توانید رزرو کنید. با رزرو اتاق های هتل گلابتون از امکانات این اتاق‌ها نظیر تلفن، حمام، مبلمان، سیستم سرمایش و گرمایش و... بهره‌مند خواهید شد.

    قیمت هتل گلابتون یزد

    هتل گلابتون در یزد، یکی از اقامتگاه‌های سنتی درجه دو در یزد است که قیمت مناسبی دارد. توجه داشته باشید که عواملی مانند زمان سفر و نوع اتاق می‌تواند بر قیمت هتل گلابتون تاثیر داشته باشد. مثلا هزینه رزرو هتل در تعطیلات، آخرهفته‌ها و مناسبت‌ها کمی بالاتر است. برای اطلاع از قیمت هتل گلابتون، در همین صفحه تاریخ سفر و تعداد همراهان خود را وارد کنید تا اتاق‌های موجود و هزینه رزرو آنها برای شما نمایش داده شوند.

    قوانین هتل گلابتون یزد

    هتل گلابتون یزد برای برقراری نظم و امنیت بیشتر مسافران دارای قوانین و مقرراتی مانند سایر هتل‌ها است که این قوانین عبارتند از:
    •    پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    •    زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    •    در هتل گلابتون ساعت تحویل اتاق 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق قبل از 12 ظهر در نظر گرفته شده است.
    •    قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای‌تودی در ارتباط باشید. در صورتی که سوالی داشتید می‌توانید با شماره تلفن هتل گلابتون يزد و با بخش رزرو در ارتباط باشید.

    فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

    آدرس هتل گلابتون یزد، خیابان شهید رجائی، کوچه ناجی، کوچه بالا 6 (کوچه هادی)، پلاک 20 است. فاصله این هتل تا مهم‌ترین مراکز مهم و دیدنی یزد به شرح زیر است:
    •    فاصله تا حمام خان: 3 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا میدان امیرچخماق: 4 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا باغ دولت آباد: 5 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا آتشکده زرتشتیان: 5 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا مسجد جامع یزد: 6 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا زندان اسکندر: 8 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا خانه لاری‌ها: 9 دقیقه با خودرو
    •    فاصله تا قنات زارچ: 20 دقیقه با خودرو

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    سرویس خواب اضافه به صورت کف خواب ارائه می شود. اقامتگاه پارکینگ اختصاصی ندارد.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 5 سال کامل محاسبه می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.