اقامتگاه بومگردی عارف خرقانی 2 شاهرود

اقامتگاه بومگردی درجه 1
10 / 5.0
سمنان، شاهرود، روستای خرقان، محله قنات سیاه
مشاهده همه نظرات

امکانات

پارکینگ
مشاهده همه
سمنان، شاهرود، روستای خرقان، محله قنات سیاه
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

اقامتگاه بومگردی عارف خرقانی 2 شاهرود

اقامتگاه بومگردی عارف خرقانی 2 شاهرود ( Aref Kharghani 2 Shahrud) در روستای خرقان این شهر واقع شده است. این اقامتگاه از سال 1397 با 4 واحد اقامتی در دو طبقه تاسیس شده است. از مهمترین امکانات اقامتگاه بومگردی عارف خرقانی 2 شاهرود که مسافران از آن بهره‌مند می‌شوند می‌توان به پارکینگ، صبحانه رایگان و سرویس‌های بهداشتی مجزا اشاره کرد. دسترسی این اقامتگاه به جاهای دیدنی مانند قلعه شهرآباد، برج کاشانه، جنگل ابر، شهر تاریخی بسطام از مزایای رزرو اقامتگاه بومگردی عارف خرقانی 2 شاهرود است و مسافران می‌توانند با خودرو از این مکان‌ها به راحتی دیدن کنند. همچنین مسافران می‌توانند از جاهای دیدنی مانند قلعه روستای الویر، مسجد تاریخی روستای چلبسان، حمام قدیمی کلبعلی خان خلج، کلیسای چناقچی و تپه باستانی دوزج در روستا و اطراف آن دیدن کنند. قیمت رزرو اقامتگاه بومگردی عارف خرقانی 2 شاهرود برای کودکان زیر دو سال رایگان است.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1397
تعداد اتاق‌ها4 اتاق
تعداد طبقات2 طبقه
محدوده ترافیکیمحدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلشمال

امکانات اقامتگاه بومگردی عارف خرقانی 2 شاهرود

امکانات رفاهی
  • پارکینگ
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • حمام
  • امکانات عمومی هتل
  • تراس
  • سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • غذا و نوشیدنی
  • صبحانه رایگان
  • اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد
    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    لازم به ذکر است که پذیرش میهمانان بعد از ساعت 22 مقدور نمی باشد. سرویس خواب به صورت کف خواب سنتی ارائه می شود. اتاق های اقامتی در طبقه دوم واقع شده اند که دارای 15 پله می باشد. امکان آشپزی برای میهمانان وجود ندارد. مجموعه از پذیرش آقا یا خانم تنها معذور می باشد
    پذیرش خانم مجرد
    این مجموعه از پذیرفتن خانم مجرد و تنها (بومی یا غیر بومی) معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 2 سال کامل محاسبه می شود.