هتل پارک اصفهان

هتل
10 / 5.0
اصفهان، چهارراه آینه خانه، رو به روی سی و سه پل
مشاهده همه نظرات

امکانات

وای فای
پارکینگ
مشاهده همه
اصفهان، چهارراه آینه خانه، رو به روی سی و سه پل
نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل پارک اصفهان

هتل پارک اصفهان (Park Esfahan) یکی از هتل های 2 ستاره اصفهان است که در سال 1349 افتتاح شده و جهت ارتقای کیفیت خدمات، در سال 1391 بازسازی شده است. هتل پارک اصفهان یک هتل 3 طبقه است که 34 واحد اقامتی دارد که با امکانات و خدمات متفاوتی تجهیز شده اند. این هتل درست روبه‌روی سی و سه پل واقع شده و از نظر دسترسی به این جاذبه و دیگر جاذبه های گردشگری شهر اصفهان، مزیت بیشتری دارد. برای اقامت در این هتل می‌توانید با توجه به اولویت‌ها و نفراتی که همراه شما هستند، یکی از اتاق های دو تخته دبل، دوتخته توئین و سه تخته را رزرو کنید.  

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1349
وضعیت دید هتلخیابان | رودخانه | محوطه هتل
تعداد اتاق‌ها34 اتاق
تعداد طبقات3 طبقه
تعداد تخت‌ها72 تخت
ظرفیت لابی با ظرفیت 30 نفر
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله هتل پارک اصفهان تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

نقش جهان اصفهان

مسجد جامع اصفهان

عمارت عالی قاپو

مسجد شیخ لطف‌‌الله

خانه تاریخی بهرام‌پور

کاخ چهل ستون

هشت بهشت

پل خواجو

کلیسای وانک

سی‌ و‌ سه پل

امکانات هتل پارک اصفهان

امکانات رفاهی
  • پارکینگ
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • مبلمان
  • دمپایی
  • پلکان اضطراری
  • بالکن
  • حمام
  • کمد لباس
امکانات عمومی هتل
  • نمازخانه
سالن همایش و کنفرانس
  • فکس / فتوکپی
سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • کپسول آتش نشانی
  • سیستم تهویه
غذا و نوشیدنی
  • صبحانه رایگان
خدمات
  • وای فای
سایر امکانات
  • تلفن
رستوران‌های هتل پارک اصفهان
سالن صبحانه خوری
مکان رستوران
طبقه همکف
ظرفیت رستوران
40 نفر
سرویس دهی از 07:00 الی 09:30

رزرو هتل پارک اصفهان

با رزرو هتل پارک اصفهان در نزدیکی تاریخی ترین رود ایران، سی و سه پل، اقامت خواهید داشت. اصفهان با دارا بودن جاذبه های گردشگری متعدد لقب نصف جهان را به خود اختصاص داده است. پس برای بازدید از جاهای دیدنی اصفهان به حدقل 4-5 روز زمان نیاز خواهد داشت تا با فرصت کافی به گشت و گذار در این شهر بپردازید. در میان هتل های اصفهان، هتل پارک با ارائه امکانات و خدمات رفاهی خوب توانسته توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. همراه ما باشد تا بیشتر با این هتل آشنا شوید.

رزرو آنلاین هتل پارک اصفهان در فلای تودی

برای رزرو آنلاین هتل پارک اصفهان با بهترین قیمت کافی است، وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (اصفهان) را انتخاب نموده و نام هتل پارک را وارد کنید. پس از انتخاب کردن تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، بر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا اتاق های هتل به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر با کلیک برروی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن خرید هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

معرفی هتل پارک اصفهان

 هتل پارک یکی از هتل های باسابقه اصفهان به حساب می‌آید که جهت نوسازی در سال 1391 بازسازی شد. این هتل 34 واحد اقامتی در 3 طبقه دارد. ظرفیت هتل 72 نفر است که با توجه به تعداد همسفرانتان می‌توانید یکی از اتاق های هتل پارک اصفهان را رزرو کنید. از مزیت های رزرو هتل پارک می‌توان به دسترسی راحت و نزدیک با جاذبه های گردشگری اصفهان اشاره کرد.

امکانات هتل پارک اصفهان

هتل پارک برای راحتی مسافران خود، امکانات رفاهی خوب و کاملی را فراهم کرده تا گردشگران در طول مدت اقامتشان خاطره خوبی از اصفهان داشته باشند. از امکانات هتل پارک اصفهان که در طول مدت اقامت خود می‌توانید از آن بهره مند شوید عبارتند از: سیستم سرمایش و گرمایش، پارکینگ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، تاکسی سرویس و... .

اتاق های هتل پارک اصفهان

هتل پارک اصفهان، 34 واحد به صورت اتاق دو تخته دابل، دو تخته توئین، سه تخته سینگل و سه تخته (دابل+سینگل) دارد. امکانات اتاق هتل پارک اصفهان که مسافران با رزرو اتاق می‌توانند از آن استفاده کنند شامل یخچال، تلویزیون، مبلمان، دمپایی، حمام و... می‌شود.

قیمت هتل پارک اصفهان

هتل پارک اصفهان، یکی از هتل های اقتصادی و مقرون به صرفه اصفهان به حساب می‌آید که گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی یا دوستانه محسوب می‌شود. قیمت هتل پارک اصفهان با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد، نسبت به سایر هتل های مشابه، قیمت متوسطی دارد، البته لازم به توضیح است که قیمت هتل با توجه به تاریخی که قصد سفر دارید و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود.

قوانین هتل پارک اصفهان

-پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
-زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
-در هتل پارک ساعت تحویل اتاق 12 ظهر و ساعت تخلیه اتاق 14 ظهر در نظر گرفته شده است.
-قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی فلای تودی در ارتباط باشید.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

آدرس هتل پارک اصفهان در ابتدای بلوار آئینه خانه، رو به روی سی و سه پل است که دسترسی نزدیکی به جاهای دیدنی اصفهان دارد، در ادامه فاصله تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری اصفهان را تا هتل را معرفی می‌کنیم.
-فاصله هتل تا سی و سه پل: 5 دقیقه با خودرو
-فاصله تا پل خواجو: 4 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا کاخ عالی قاپو: 9 دقیقه با خودرو
-فاصله تا کاخ چهلستون: 8 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا کاخ هشت بهشت: 10 دیققه با خودرو
-فاصله هتل تا کلیسا وانک: 15 دقیقه با خودرو
-فاصله تا مسجد شیخ لطف الله: 14 دقیقه با خودرو
-فاصله هتل تا میدان نقش جهان: 15 دقیقه با خودرو
-فاصله تا آکواریوم اصفهان: 22 دقیقه با خودرو.

مشاهده بیشتر
قوانین هتل
زمان ورود:

14:00

زمان خروج:

12:00

دستورالعمل ها
ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
دستورالعمل های ویژه
هتل دارای 3 طبقه و فاقد آسانسور می باشد.
پذیرش خانم مجرد
در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند به همراه نامه از اداره اماکن یا نامه ماموریت از شرکت امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
قوانین کودک و نوزاد
اقامت کودک زیر 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 8 سال کامل محاسبه می شود.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.