رزرو هتل استانبول

هتل های استانبول

استانبول شهر پرجاذبه در همسایگی ایران، یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفرهای خارجی برای ایرانیان است. دور از انتظار نیست که رزرو هتل استانبول هم از تقاضای بالایی در میان گردشگران برخوردار است. از تجربه خوردن نان سیمیت در خیابان‌های باران خورده استانبول، تا پرسه در خیابان استقلال و مغازه‌های جذاب آن، تماشای شکوه کاخ توپکاپی تا خوردن باقلوای ترکیه‌ای در تنگه بسفر همه و همه تنها با خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل در استانبول محقق می‌شوند. 
استانبول به عنوان یک شهر آسیایی-اروپایی با انواع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، انواع مراکز اقامتی را برای میلیون‌ها گردشگری که سالانه به این شهر توریستی سفر می‌کنند، ارائه می‌دهد. هتل های استانبول در قیمت‌های مختلف با امکانات و شرایط متفاوت برای هر سلیقه و بودجه‌ای، امکانات اقامتی را ارائه می‌دهند. از هتل‌های پنج ستاره و گران در محله‌های استقلال و تکسیم گرفته تا هتل ارزان در شیشلی و سایر مناطق استانبول، انتخاب‌های متعددی برای رزرو هتل های استانبول پیش رو دارید.
چه به دنبال رزرو هتل ارزان در استانبول باشید و چه گزینه‌های لوکس و لاکچری را مدنظر داشته باشید، به راحتی و با چند کلیک ساده می‌توانید بهترین هتل های استانبول را از طریق فلای تودی رزرو کنید. برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز به استانبول با هزینه مقرون به صرفه و شرایط عالی، رزرو هتل استانبول را به فلای تودی بسپارید و با خیال راحت سفر کنید.

رزرو آنلاین هتل در استانبول

رزرو هتل در استانبول به صورت آنلاین از طریق وب سایت فلای تودی به آسانی امکان‌پذیر است. رزرو آنلاین هتل در استانبول را می‌توانید به راحتی توسط کارت‌های شتاب انجام دهید و برای پرداخت هزینه نیازی به کردیت کارت ندارید. 
برای رزرو اينترنتي هتل هاي استانبول در فلای تودی کافی است که به صفحه رزرو هتل استانبول مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات، جستجوی خود را آغاز نمایید. در سیستم رزرو آنلاین هتل استانبول در فلای تودی، امکان رزرو هر گونه هتل برای شما فراهم است؛ از رزرو هتل های 5 ستاره و هتل های 4 ستاره استانبول گرفته تا رزرو هتل ارزان در استانبول، هاستل های ارزان و هتل آپارتمان.

راهنمای رزرو هتل استانبول در فلای تودی

  جستجوی هتل

در فرم جستجو، اطلاعات شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق‌ها و تعداد مسافران را وارد نموده و دکمه جستجو را بزنید تا لیست هتل‌ها به شما نمایش داده شود.
با انتخاب هتل موردنظر و تعداد اتاق می‌توانید مشخص نمایید که در هر اتاق چند مسافر اقامت خواهند داشت. برای مثال در اتاق اول ۲ بزرگسال و یک کودک چهار ساله و در اتاق دوم ۳ بزرگسال و دو کودک، اولی سه ساله و دومی نوزاد.

  رزرو هتل

در نتایج جستجو، لیست هتل‌ های استانبول به همراه عکس، منطقه هتل، قیمت و امکانات آن به ترتیب از هتل ارزان قیمت نمایش داده می‌شود. 
پس از انتخاب هتل، دکمه رزرو را انتخاب نمایید تا اتاق‌های موجود (Available) به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق مدنظر مجدد دکمه رزرو را بزنید تا به مرحله ثبت مسافران بروید. 
نمایش قیمت اتاق‌های رزرو شده، مجموع قیمت برای کل مسافران و تمام مدت اقامت می‌باشد؛ همچنین در هر هتل اتاق(های) متناسب با تعداد مسافران نمایش داده می‌شود و شما با امکان Change Room می‌توانید نسبت به تغییر اتاق اقدام نمایید. 
با استفاده از منو فیلترهای سمت راست می‌توانید لیست هتل‌ها را بر اساس نوع هتل، درجه هتل، منطقه، قیمت هتل و امکانات هتل فیلتر کنید تا به سرعت هتل مدنظر خود را بیابید. اگر هتل خاصی موردنظر شما است می‌توانید با تایپ نام هتل، اتاق‌های موجود آن را مشاهده نمایید.

بهترین زمان رزرو هتل استانبول

بهترین زمان سفر به استانبول در بهار (از آوریل تا می) و در پاییز (از سپتامبر تا اکتبر) است. در این ماه‌ها درجه حرارت هوا بین ۱۶ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد و رطوبت نیز مطلوب است. در جولای و آگوست، هوا گرم و شرجی و در زمستان، بارندگی در استانبول زیاد است. اگر به زمستان و برف و سرما علاقه دارید، تور استانبول را در زمستان خریداری کنید. البته تابستان‌ها که هوای شهر گرم و مرطوب است، برای جذب توریست، انواع جشنواره‌های هنری و کنسرت‌های بزرگ جهانی در استانبول بر پا می‌شود. معمولا رزرو هتل ارزان در استانبول را در فصل زمستان می‌توانید انجام دهید.

قیمت هتل در استانبول

هزینه هتل در استانبول با توجه به شرایطی مانند درجه هتل، منطقه‌ای که هتل در آن واقع شده، دسترسی هتل به سیستم حمل و نقل عمومی ، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید استانبول و بسیاری عوامل دیگر متغیر است. اما چنانچه قصد رزرو هتل ارزان در استانبول را دارید، کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با امکان رزرو بی واسطه هتل های استانبول، بهترین قیمت رزرو هتل را به شما ارائه می‌دهد. به همین دلیل در فلای تودی حتی امکان رزرو ارزانترین قیمت هتل استانبول 5 ستاره،  4 ستاره، هتل ارزان در تکسیم ، شیشلی و رزرو ارزان هتل استانبول در کلیه مناطق این شهر فراهم است. با مشاهده قیمت و خدمات هتل های استانبول به صورت آنلاین و لحظه‌ای در فلای تودی می‌توانید همواره ارزانترین هتل را رزرو نمایید.

برخی ویژگی‌های رزرو هتل استانبول در فلای تودی

  امکان رزرو هتل در استانبول به همراه خدمات دلخواه

شما می‌توانید همزمان با رزرو هتل استانبول خدماتی مانند بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و ... را بر حسب نیاز و تمایل خود خریداری نمایید.

  مشاهده کلیه اطلاعات هتل‌ های استانبول

امکان مشاهده جزئیات هر یک از هتل‌ های استانبول به همراه عکس، امکانات، موقعیت مکانی به همراه لیست اتاق‌های موجود فراهم گردیده است.

  گارانتی بهترین قیمت رزرو هتل استانبول

ما به شما تضمین بهترین قیمت رزرو هتل در استانبول را می‌دهیم، پس از جستجو، لیست هتل‌ های استانبول از هتل ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  صدور آنی واچر هتل

وجود بیش از 450,000 هتل این امکان را به شما می‌دهد که هتل دلخواهتان را به راحتی و در کوتاهترین زمان به صورت آنلاین خریداری نمایید و پس از اتمام مراحل ثبت رزرو، واچر هتل را به صورت آنلاین دریافت نمایید.

هتل های محبوب و پرفروش استانبول

هتل های همراه با صبحانه استانبول

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول

بهترین هتل های 4 ستاره استانبول

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

بهترین منطقه برای اقامت در استانبول

اگر منطقه خاصی در استانبول را برای اقامت برگزیده‌اید، خوب است با بهترین هتل‌های آن منطقه آشنا شوید.

رزرو هتل استانبول در میدان تکسیم

منطقه تاکسیم (تکسیم، تقسیم) استانبول، بسیار مناسب کسانی است که قصد سفر لوکس به استانبول را دارند. هتلهای میدان تکسیم استانبول بسیار لوکس و زیبا هستند و قیمت هتل استانبول میدان تقسیم معمولا بالا است البته کسانی که با بودجه کمتر سفر می‌کنند هم می‌توانند در یکی از بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول اقامت داشته باشند.

بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول

رزرو هتل در منطقه سلطان احمد استانبول

با اقامت در منطقه سلطان احمد استانبول می‌توانید به راحتی از جاذبه‌های گردشگری استانبول دیدن کنید. همچنین منطقه سلطان احمد به منطقه آکسارای و بازار بزرگ استانبول بسیار نزدیک است.

بهترین هتل های منطقه سلطان احمد استانبول

رزرو هتل در مرکز شهر استانبول

بهترین محل اقامت برای کسانی که می‌خواهند از امکانات مدرن استانبول در کنار جاذبه‌های گردشگری آن لذت ببرند، رزرو هتل استانبول نزدیک مرکز شهر گزینه مناسبی است.

بهترین هتل های مرکز شهر استانبول

رزرو هتل در منطقه شیشلی استانبول

اگر قصد خرید از مراکز خرید مشهوری مثل مرکز خرید گرند جواهیر استانبول و یا بازدید از برج‌های ترامپ استانبول را دارید، اقامت در هتل های نزدیک شیشلی استانبول برای شما مناسب است.

بهترین هتل های شیشلی استانبول

رزرو هتل در منطقه فاتح استانبول

با اقامت و رزرو هتل در استانبول منطقه فاتح دسترسی بسیار آسانی به بازار بزرگ استانبول و مراکز خرید معروف خیابان آکسارای خواهید داشت.

بهترین هتل های منطقه فاتح استانبول

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.