مگامال تهران، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید پایتخت و ایران محسوب می‌شود که با توجه به  استانداردهای جهانی ساخته شده است. مگامال نه‌تنها فضایی برای خرید از برندهای مختلف است، بلکه با وجود امکانات رفاهی متنوع، محلی برای گذراندن اوقات خوش با خانواده و دوستان نیز به شمار می‌رود.

در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی، قصد داریم با شما همراه شویم و به تک‌تک طبقات مگامال تهران برویم و از امکانات آن، اعم از فضای اختصاصی بانوان و کودکان، شهربازی، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فروشگاه‌های برند، فضاهای ورزشی، دنیای آی‌تی و بخش‌های متنوع دیگر بگوییم. همچنین تمام راه‌‌های دسترسی به این جاذبه دیدنی و ساعات فعالیت آن را نیز خواهیم گفت؛ پس تا انتها همراه ما باشید. 

با مجموعه مگامال تهران آشنا شوید

مگامال، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید ایران، در فاز ۲ شهرک اکباتان تهران قرار گرفته است. این مجموعه دیدنی، در زمینی به وسعت ۱۹ هکتار بنا شده و ۲۰۰ هزار متر‌مربع زیربنای تجاری دارد. مگامال دارای ۵ طبقه و ۲۰۰ واحد تجاری است و به همین سبب، فضایی خاص برای خرید، تفریح و گذران اوقات فراغت شما عزیزان فراهم کرده است. جالب است بدانید که تنها ۱۵ درصد از این مجموعه عظیم، به فضاهای تجاری اختصاص داده شده و ۸۵ درصد باقی‌مانده شامل بخش‌های ورزشی، عمومی، تفریحی و فرهنگی می‌شود.

از طرفی دیگر نیز مگامال، یکی از شاخص‌ترین سازه‌ها در پایتخت به حساب می‌آید که طراحی مدرن و استفاده از مرغوب‌ترین مصالح در ساخت آن، استانداردهای ساختمانی را به سطح بالاتری برده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بنای مگامال تهران، مقاومت بسیار بالای آن در برابر زلزله است. این بنا به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده که می‌تواند زلزله‌ای به بزرگی ۹ ریشتر را تحمل و ایمنی افراد داخل ساختمان را به‌طور کامل تضمین کند. به همین دلیل، مگامال نه‌تنها یک مرکز خرید، بلکه یک پناهگاه امن در مواقع بحرانی نیز محسوب می‌شود.

مگامال تهران
  • آدرس مگامال اکباتان: استان تهران، تهران، بزرگراه شهید ستاری، فاز ۲ شهرک اکباتان، میدان شهید صارمی.
  • وب‌سایت رسمی مگامال: www.megamall.ir
  • شماره تلفن مرکز خرید مگامال: ‎۰۲۱۴۴۶۹۴۴۷۱

مگامال تهران کجاست؟ 

مگامال اکباتان را می‌توان یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران دانست که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در مرکز شهرک اکباتان آغاز کرده و با مساحت ۲۰ هکتار، فضایی دلنشین و متنوع را برای تمامی مراجعه‌کنندگان فراهم کرده است. این مرکز خرید، شامل طیف وسیعی از فروشگاه‌ها و برندهای معتبر می‌شود و به همین سبب نیز، پاسخگوی تمامی نیازهای شماست. مرکز خرید مدرن و مجهز مگامال در فاز ۲ شهرک اکباتان و در کوتاه‌ترین فاصله با بزرگراه ستاری قرار دارد. 

مگامال تهران کجاست

راه‌ها و روش‌های دسترسی به مگامال چگونه است؟

برای اینکه بتوانید به‌راحتی به مگامال تهران دسترسی پیدا کنید، بهتر است قبل از حرکت، کمی با مسیری که پیش رو دارید، آشنا شوید. یکی از مزیت‌های بزرگ ساخت مگامال در شهرک اکباتان، این است که با هر وسیله نقلیه‌ای می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. چه با خودروی شخصی‌ و چه با مترو، مسیر دسترسی‌تان بسیار سریع و کوتاه خواهد بود. در ادامه، راه‌های دستیابی به این مرکز خرید فوق‌العاده را بررسی خواهیم کرد. 

راه های دسترسی به مگامال تهران

دسترسی با استفاده از خودروی شخصی

اگر قصد دارید با خودروی شخصی‌تان به مگامال بروید، خیالتان راحت باشد که دسترسی به این مرکز خرید فوق‌العاده، بسیار آسان است. محل ساخت مگامال به‌گونه‌ای انتخاب شده که از هر نقطه شهر، بتوانید به‌راحتی خودتان را به آنجا برسانید و معضل رفت‌و‌آمد نداشته باشید.

مگامال در موقعیتی قرار گرفته که از قسمت شمالی شهر به بزرگراه تهران-کرج، از قسمت جنوبی به جاده مخصوص کرج و در نهایت از قسمت شرقی به بزرگراه ستاری متصل شده است. کافی‌ست خود را به فاز ۲ شهرک اکباتان برسانید. علاوه‌بر این، تابلوهای راهنمای فراوانی که در سطح شهر تهران نصب شده‌اند، شما را برای رسیدن به مقصد، راهنمایی می‌کنند. 

دسترسی با استفاده از مترو 

یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین راه‌های دسترسی به این مرکز خرید، استفاده از مترو تهران است. ایستگاه متروی اکباتان که در خط ۴ مترو قرار دارد، دقیقا در فاز ۲ شهرک اکباتان واقع شده است. شما می‌توانید از هر نقطه تهران با مترو به این ایستگاه بیایید و سپس با چند قدم کوتاه، خودتان را به مگامال برسانید.‌ برای راحتی بیشتر شما، یک مسیر اختصاصی بین طبقه همکف مجموعه مگامال تهران و ایستگاه مترو ایجاد شده است. پس از پیاده‌شدن از مترو، به‌راحتی می‌توانید از این مسیر استفاده کنید و مستقیم وارد ساختمان شوید.

دسترسی مترو به مگامال

ساعت کاری مرکز خرید مگامال به چه صورت است؟ 

مجموعه مگامال، هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است و خدمات خود را ارائه می‌دهد. این یعنی شما می‌توانید در هر ساعتی از روز که فرصت دارید، به این مجموعه سر بزنید و از امکانات متنوع آن بهره‌مند شوید. از آنجایی که مگامال تمام روزهای هفته دایر است، شما می‌توانید در هر روزی از هفته که برای‌تان مناسب‌تر است، به این مرکز خرید مراجعه کنید.

ساعت کار مگامال تهران

با امکانات مرکز خرید مگامال آشنا شوید

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، مجموعه مگامال تهران، تنها یک مرکز خرید نیست؛ این مجموعه بزرگ و مدرن، با فراهم‌کردن امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، به مکانی محبوب برای گذراندن اوقاتی خوش تبدیل شده است. یکی از مزایای مهم این مرکز، وجود شعبه‌ بانک ملت و بانک شهر در طبقه همکف آن است. این شعبه‌ها با ارائه خدمات بانکی متنوع، انجام امور بانکی و مالی را برای مراجعه‌کنندگان و فروشگاه‌ها آسان‌تر کرده‌اند و به کار آن‌ها سرعت بخشیده‌اند.

خبر خوش برای مادرانی که با فرزندانشان به خرید می‌روند، این است که دیگر نگران خستگی کودک خود نباشند. در این مرکز خرید عظیم، برای راحتی مادران و کودکان، ماشین‌های حمل کودک در نظر گرفته‌ شده است. با استفاده از این ماشین‌های جذاب و دوست‌داشتنی، می‌توانید به‌راحتی به‌همراه کودک در سراسر مرکز خرید گردش کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. ما در ادامه، به معرفی برخی از مهم‌ترین بخش‌ها و امکانات مجموعه مگامال می‌پردازیم.

امکانات مرکز خرید مگامال

پارکینگ مگامال اکباتان

پارکینگ طبقاتی مگامال تهران با وسعتی بیش از ۳۶ هزار متر‌مربع، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین پارکینگ‌های شهر تهران به شمار می‌رود. این پارکینگ ۳ طبقه، ظرفیت پارک حدود ۲۸۰۰ خودرو را دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آسانسور، به‌راحتی به تمام بخش‌های ساختمان دسترسی داشته باشید. به منظور مدیریت هر چه بهتر و حفظ کیفیت خدمات، استفاده از این پارکینگ، مستلزم پرداخت هزینه است. هزینه پارکینگ نیز به‌ازای هر ساعت استفاده، محاسبه می‌شود.

پارکینگ مگامال تهران

فود‌کورت مرکز خرید مگامال 

اگر به‌دنبال صرف یک وعده غذایی لذیذ و خوشمزه و همچنین متنوع هستید، فود‌کورت مگامال مقصد ایده‌آلی برای شماست. این فضا دارای وسعتی بیش از ۲۴۰۰ متر‌مربع است و در طبقه دوم این مجتمع تجاری قرار دارد. در این طبقه، شما طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها، فست‌فودها و کافی‌شاپ‌ها با منوهای متنوع و جذاب را در اختیار دارید و می‌توانید بر اساس سلیقه خود، غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

در طبقه سوم، در همسایگی شهربازی و سینما، مجموعه‌ای از رستوران‌های بین‌المللی وجود دارد که با انواع غذاهای خوشمزه از سراسر دنیا، از شما پذیرایی می‌کنند. علاوه‌بر این، در طبقه همکف دوم، می‌توانید در کافه‌تریاهای دنج بنشینید و لحظاتی آرام را سپری کنید. در طبقه اول این مجموعه نیز یک رستوران دیگر با منوهای متنوع، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. با این همه انتخاب، مطمئنا می‌توانید جایی متناسب با ذائقه خود را پیدا کنید.

فودکورت مگامال

فضای اختصاصی بانوان

در مگامال تهران با در‌نظر‌گرفتن نیازهای خاص بانوان، فضایی ویژه در طبقه اول مجموعه در نظر گرفته شده است. این بخش از مگامال، بهشتی برای خرید و زیبایی محسوب می‌شود. از فروشگاه‌های متنوع لباس و لوازم آرایشی گرفته تا سالن‌های زیبایی و مد، همگی در این طبقه جمع شده‌اند تا نیازهای بانوان را به‌صورت کامل و یکجا برآورده کنند. همچنین سالن ورزشی مجهز با دستگاه‌های بدنسازی مدرن، امکان انجام تمرینات ورزشی را فراهم کرده‌اند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بخش، وجود مهدکودک ساعتی است. پس مادران می‌توانند با خیالی آسوده، کودکشان را به مهدکودک بسپارند و با آرامش کامل به خرید و استراحت بپردازند. در مجموع این قسمت از مرکز خرید مگامال، مکانی ایده‌آل برای آن دسته از بانوانی است که می‌خواهند لحظاتی را به خود و زیبایی‌شان اختصاص دهند.

فضای اختصاصی بانوان در مگامال

آی‌تی‌لند مگامال تهران 

آی‌تی‌لند، بخشی است که به علاقه‌مندان به فناوری و آی‌تی اختصاص داده شده و در فضایی به مساحت ۳۵۰۰ متر‌مربع در طبقه چهارم مگامال واقع شده است. در این فروشگاه بزرگ و مجهز، می‌توانید به هر آنچه در دنیای دیجیتال وجود دارد، در یک مکان دسترسی پیدا کنید. 

از جدیدترین مدل‌های گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ برندهای مختلف گرفته تا انواع گجت‌های هوشمند و لوازم جانبی؛ تمام آن‌ها از برندهای معتبر و باکیفیت در آی‌تی‌لند موجود هستند. اگر به‌دنبال خرید محصولات برندهای محبوب فناوری مانند سونی، فراسو، پاناسونیک، مادیران و لاجیک هستید، آی‌تی‌لند بهترین گزینه برای شماست.

پردیس سینمایی مرکز خرید مگامال

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مگامال تهران، پردیس سینمایی مجهز و مدرن آن است. این پردیس سینمایی با ۷ سالن مجزا و ظرفیت ۱۲۰۰ نفره، تجربه‌ سینمایی بی‌نظیر و متفاوتی را برای علاقه‌مندان به فیلم و سینما رقم می‌زند. این پردیس در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و سالن‌های آن، مجهز به سیستم صوتی سه‌بعدی و امکانات نورپردازی حرفه‌ای همراه با لژهای خانوادگی هستند که به‌نوبه‌خود کم‌نظیر است. علاوه‌بر اکران فیلم‌های روز ایران و جهان، در بعضی مواقع، اکران‌ خصوصی فیلم‌ها با حضور عوامل و بازیگران نیز در این پردیس سینمایی برگزار می‌شود.

این رویدادها فرصت بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به سینما هستند تا با هنرمندان مورد علاقه خود، از نزدیک دیدار کنند. حتی می‌توان گفت که پردیس سینمایی مگامال اکباتان، رقیبی جدی برای دیگر پردیس‌های سینمایی تهران، از جمله پردیس سینمایی کوروش محسوب می‌شود. خبر خوب برای تمامی علاقه‌مندان به فیلم، آن است که در مگامال، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه نیز استفاده کنید. بلیط سینما در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۱ تا ۱۳ نیم‌بها است و همچنین در روزهای سه‌شنبه نیز بلیط تمامی سانس‌ها به‌صورت نیم‌بها عرضه می‌شود.

پردیس سینمایی مگامال تهران

شهربازی مگامال

مگامال علاوه‌بر فروشگاه‌های متنوع، یک شهربازی سرپوشیده‌ هیجان‌انگیز را هم در خود جای داده است. این شهربازی با مساحت حدود ۶۰۰۰ متر‌مربع در طبقه سوم مگامال تهران قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده در ایران است. تجهیزات مدرن و متنوع شهربازی مگامال، لحظات خوشی را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد. 

برای استفاده از تمامی امکانات شهربازی این مجموعه تجاری و تفریحی، کافی‌ست یک کارت اعتباری تهیه کنید. با این کارت، می‌توانید به‌راحتی از همه بازی‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. قیمت‌گذاری نیز کاملا مناسب و منطقی است؛ پس تمام افراد می‌توانند با خیالی آسوده و فارغ از توجه به هزینه، لحظاتی خوش را در شهربازی مگامال تجربه کنند.

شهربازی مگامال

سرزمین شن مگامال تهران 

در طبقه اول مگامال، فضایی هیجان‌انگیز و جذاب به‌نام «سرزمین شن» برای کودکان عزیز ایجاد شده است. این دنیای شگفت‌انگیز، مکانی است که کودکان ۳ تا ۹ ساله می‌توانند با بازی‌های ماسه‌ای، لحظات فراموش‌نشدنی را تجربه کنند.

آرسی فان پارک مرکز خرید مگامال

اگر به دنیای هیجان و سرعت علاقه دارید، مگامال اکباتان یک سورپرایز ویژه برای شما تدارک دیده است. این مجموعه بزرگ و لوکس، اولین پیست ماشین‌های کنترلی تهران را ایجاد کرده که فضایی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به ماشین‌های کنترلی است. این افراد می‌توانند در این بخش، مهارت‌های خود را محک بزنند و لحظات خوشی را ثبت کنند.

در این پیست، انواع ماشین‌های کنترلی وجود دارند و انتظار شما علاقه‌مندان را می‌کشند تا با آن‌ها در مسیرهای آفرود، شهری و صخره‌ای به رقابت بپردازید. برای دسترسی به این مجموعه جذاب، کافی‌ست به طبقه سوم مرکز خرید مگامال مراجعه و خود را برای یک تجربه مهیج آماده کنید.

آرسی فان پارک مرکز خرید مگامال

هایپرمی مگامال تهران 

یکی از شلوغ‌ترین قسمت‌های مگامال، هایپرمارکت بزرگی است که در ۲ طبقه همکف واقع شده و با مساحت ۱۱ هزار متر‌مربع، انواع‌و‌اقسام کالاهای مورد نیاز برای خانه و آشپزخانه را در خود جای داده است. تصور کنید هر چیزی که به ذهنتان برسد، از مواد غذایی تازه گرفته تا لوازم خانگی، همگی در این فروشگاه بزرگ و مجهز پیدا می‌شوند.

برای راحتی بیشتر شما، هایپرمارکت مگامال به ۶ آسانسور بزرگ، ۲ آسانسور باربری و ۴ پله‌برقی مجهز شده است تا بتوانید به‌راحتی به هر قسمت از فروشگاه که مد نظرتان است، دسترسی داشته باشید. نکته جالب درباره هایپرمی، آن است که از هر طبقه مگامال، می‌توانید به‌راحتی وارد هایپرمارکت شوید.

هایپرمی مگامال تهران 

فضای ورزشی مگامال 

اگر به‌دنبال مکانی برای تناسب اندام و حفظ سلامتی خود هستید، مگامال تهران هر آنچه را که نیاز دارید، برای‌تان فراهم کرده است. در این مجموعه بزرگ و مدرن، سالن‌های بدنسازی مجهز به جدیدترین دستگاه‌ها، منتظر شما هستند تا با همراهی مربیان حرفه‌ای و با‌تجربه به تناسب اندامتان برسید. علاوه‌بر این، برای ریلکس‌کردن و رفع خستگی نیز می‌توانید از خدمات ارائه‌شده، مانند ماساژ‌درمانی و سونا و جکوزی استفاده کنید.

مجموعه منحصربه‌فرد مگامال با ایجاد فضایی آرام و دلنشین، همراه با تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب، به شما کمک می‌کند تا در کنار خرید و تفریح، به سلامت جسم و روان خود نیز بپردازید. سالن‌های فیزیوتراپی این مرکز تجاری و تفریحی هم با حضور پزشکان متخصص، آماده ارائه خدمات درمانی به مراجعه‌کنندگان هستند.

فضای ورزشی مگامال 

فروشگاه‌های مگامال تهران

اگر به‌دنبال تنوعی گسترده از لباس‌های مد روز و برندهای معتبر هستید، مگامال اکباتان مقصدی ایده‌آل برای شماست. این مرکز خرید مدرن و تماشایی، با بیش از ۲۰۰ واحد تجاری، طیف وسیعی از برندهای پوشاک را در بر گرفته است؛ از برندهای معتبر و نام‌آشنای جهانی گرفته تا برندهای محبوب ایرانی، همگی در این مجموعه تجاری گرد هم آمده‌اند تا بهترین انتخاب‌ها را پیش روی شما قرار دهند.

با مراجعه به این مجتمع تجاری، می‌توانید از جدیدترین کلکسیون‌های برندهایی مانند زارا، نیکو تک پوش، دیوید جونز، بادی اسپینر، ال سی من، شاپ استایل، رز فیلس، آر سی جی، ال تی بی و جین وست دیدن کنید. چه به‌دنبال لباس‌های اسپرت باشید و چه به‌دنبال لباس‌های مجلسی یا حتی لباس‌های روزمره، مگامال تمام آن‌ها را با بهترین کیفیت موجود در بازار در اختیار شما قرار می‌دهد. 

برندهای عرضه‌شده در مرکز خرید مگامال 

یکی از ویژگی‌های برجسته مگامال، تمرکز بر ارائه محصولات با‌کیفیت و اورجینال است. در این مجموعه لوکس و خاص، طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌ها با کالاهای متنوع، شما را به دنیایی از انتخاب‌های جذاب و متفاوت می‌برند. شما در این مجموعه، به هیچ عنوان اجناس بی‌کیفیت پیدا نخواهید کرد. 

تمام برندهای حاضر در مگامال، به‌دلیل اعتبار و کیفیت بالای محصولاتشان شناخته می‌شوند. از این رو، با خیالی آسوده می‌توانید خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید. برندهای موجود در این مرکز خرید نیز به شرح زیر هستند.

پوشاک آقایان 

در مرکز خرید مگامال، دنیایی از جدیدترین‌های دنیای مد برای آقایان تدارک دیده شده است. با مراجعه به این مرکز، می‌توانید از برندهای محبوب و با‌کیفیتی مانند فریولی، ناسکی، زیلان، ال آر سی، نیکوتن پوش، وادین کوک، آر سی جی، کلایمر و بسیاری دیگر، خرید کنید. چه به‌دنبال لباس‌های اسپرت و روزمره باشید و چه به‌دنبال کت و شلوارهای رسمی و شیک، بدون شک در این مکان، می‌توانید لباس ایده‌آل خود را پیدا کنید.

پوشاک آقایان در مرکز خرید مگامال

پوشاک بانوان

مگامال اکباتان تنوع بی‌نظیری از برندهای پوشاک زنانه را در خود جای داده و تبدیل به مکان مناسبی برای خرید کردن بانوان شده است. در این مرکز خرید بزرگ، می‌توانید جدیدترین مدل‌های لباس از برندهای محبوب و شناخته‌شده‌ای مانند بادی اسپینر، بونو، نیکوتن پوش، جوونی، زیلان، نیونیل، آر سی جی، سرژه، جین وست، سیاوود، سارار،  لفون، رومگا و عصر جدید را تهیه کنید. 

کیف و کفش چرم 

در مجموعه مگامال تهران، طیف گسترده‌ای از برندهای معتبر کیف و کفش گرد هم آمده‌اند. از برندهای ایرانی باکیفیت مثل مارال چرم و نوین چرم گرفته تا برندهای بین‌المللی و محبوبی مانند کاتر پیلار و دلسی، همگی در این مجموعه وجود دارند.

لوازم ورزشی

اگر در جست‌و‌جوی تجهیزات و لباس‌های ورزشی با‌کیفیت از برندهای معروف هستید، باز هم باید بگوییم مگامال تهران مقصدی ایده‌آل برای شماست. در این مرکز خرید، جدیدترین محصولات برندهای مطرح را می‌توانید پیدا کنید. محصولات مدرن و پیشرفته ارائه‌شده توسط این برندها، تجربه ورزش را برای شما لذت‌بخش‌تر  و هیجان‌انگیزتر می‌کنند.

فروشگاه های مرکز خرید مگامال

محصولات آرایشی و بهداشتی

این مرکز خرید بزرگ و کامل، میزبان برندهای معتبر و شناخته‌شده‌ای مانند دونا و روژا است. با مراجعه به فروشگاه‌های این دو برند در مگامال، می‌توانید به مجموعه‌ای کامل از لوازم آرایشی، بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو دسترسی پیدا کنید. این برندها با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، پاسخگوی نیازهای مختلف شما خواهند بود.

با جاذبه‌های تفریحی اطراف مرکز خرید مگامال آشنا شوید

مگامال تهران دنیایی خارق‌العاده از تفریحات مهیج و خریدهای جذاب است که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. اما اگر بعد از گشت‌وگذار در این مرکز خرید بزرگ، خواهان پیاده‌روی در فضای باز بودید، نگران نباشید. اطراف مگامال پر از مکان‌های تماشایی است. در این بخش، بهترین و دیدنی‌ترین جاهای اطراف مگامال را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید برنامه‌ریزی خود را کامل کنید.

دریاچه چیتگر

در فاصله نه چندان دوری از مگامال، دریاچه چیتگر، گنجینه‌ای از زیبایی و هیجان قرار دارد. این دریاچه پهناور، فضایی آرام و دلنشین را برای گذراندن اوقات فراغت فراهم کرده است. علاوه‌بر طبیعت زیبا و دریاچه، می‌توانید از انواع تفریحات مهیج مانند سرسره سقوط آزاد، پیست کارتینگ، تونل وحشت و زیپ‌لاین نیز لذت ببرید. 

دریاچه چیتگر
  • آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت غرب، دریاچه چیتگر.

پارک ارم

اگر به‌دنبال یک تفریح هیجان‌انگیز و پرخاطره در نزدیکی مگامال تهران هستید، پارک ارم بهترین گزینه برای شماست. این پارک بزرگ و مجهز که به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک تفریحی کشور شناخته می‌شود، با امکانات متنوع و جذاب خود، لحظات خوشی را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد. در پارک ارم، علاوه‌بر ۳ شهربازی هیجان‌انگیز، یک باغ‌وحش دیدنی نیز وجود دارد که آنجا می‌توانید از تماشای حیوانات لذت ببرید.

پارک ارم
  • آدرس: کیلومتر ۴ اتوبان تهران به کرج، پس از بزرگراه شهید ستاری، جنب گذر راست پل اتوبان باکری (مسیر کندرو).

بام‌لند

بام‌لند، این مجموعه تفریحی بزرگ و پرطرفدار، در مجاورت دریاچه چیتگر و در نزدیکی مگامال تهران قرار گرفته است. در آنجا نیز می‌توانید از انواع و اقسام مراکز خرید، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فودکورت‌های متنوع لذت ببرید و اوقات خوشی را برای خود و همراهانتان ثبت کنید.

بام لند

باشگاه مشتریان مگامال تهران 

در بخش پایانی مطلب، باید بگوییم که با عضویت در باشگاه مشتریان مجموعه مگامال، دنیایی از امکانات جذاب برای شما فراهم می‌شود. با پیوستن به این باشگاه، از مزایای متنوعی مانند تخفیف‌های ویژه، پیشنهادهای جذاب و شرکت در قرعه‌کشی‌های هیجان‌انگیز بهره‌مند خواهید شد. هر ماه در مگامال، فرصت‌های جدیدی برای برنده‌شدن جوایز ارزشمند در انتظار شما هستند. بلیط‌های رایگان سینما، کارت‌های هدیه و جوایز نقدی، تنها گوشه‌ای از جوایز قرعه‌کشی باشگاه مشتریان به حساب می‌آیند. 

باشگاه مشتریان مگامال تهران 

مگامال تهران | مقصدی برای تمام سلیقه‌ها

در این مطلب، درباره یکی از بزرگ‌ترین و خاص‌ترین مراکز خرید ایران، یعنی مگامال تهران صحبت کردیم. مگامال تنها یک مرکز خرید معمولی با تعداد زیادی فروشگاه بزرگ و کوچک نیست؛ بلکه دنیایی از تفریحات و لذت‌های به‌یاد‌ماندنی است. با بازدید از این مجموعه عظیم و دیدنی، می‌توانید خریدی عالی از فروشگاه‌ها و برندهای معتبر ایرانی و خارجی داشته باشید. با رزرو بلیط هواپیما تهران به پایتخت سفر کنید، یکی از هتل های تهران را برای اقامت انتخاب کنید و از جاذبه‌ها و تفریحات این شهر لذت ببرید.

در این مطلب به سریع‌ترین و کوتاه‌ترین راه‌ها برای دسترسی به مرکز خرید مگامال اشاره شد. اگر تاکنون به این مرکز خرید رفته‌اید، تجربه خرید و استفاده از امکانات موجود در آنجا را با ما به اشتراک بگذارید. 

سوالات متداول درباره مگامال تهران

مگامال تهران چه امکاناتی دارد؟

فروشگاه‌های متنوع، فودکورت و رستوران‌، سینما، شهربازی، هایپرمارکت، پارکینگ، سالن‌های چند‌منظوره، فضاهای اختصاصی برای بانوان و کودکان و موارد بسیار دیگر، از امکانات این مجتمع تجاری هستند. 

چگونه به مگامال تهران برویم؟

برای دسترسی به مگامال، می‌توانید از مترو و خودروی شخصی‌تان استفاده کنید. برای سفر با مترو باید از ایستگاه اکباتان استفاده کنید و به فاز ۲ شهرک اکباتان بروید. برای استفاده از خودروی شخصی نیز می‌توانید از بزرگراه تهران به کرج استفاده کنید. 

مگامال تهران چه ساعتی باز است؟

مجموعه مگامال، هر‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ فعالیت می‌کند. 

آیا در مگامال تهران سینما وجود دارد؟

بله، پردیس سینمایی مگامال با چندین سالن و امکانات درجه‌یک، به یکی از بهترین سینماهای ایران تبدیل شده است. 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید