اگر اهل شکم‌گردی و امتحان کردن غذاهای جدید با تنوع طعم هستید، کرمانشاه یکی از مقاصد جذاب برای شما خواهد بود. شما می‌توانید غذاهای سنتی معرکه‌ای مانند دنده کباب، شیشلیک یا خورشت خلال با نحوه طبخ خاص را در بهترین رستوران های کرمانشاه امتحان و لذت سفر خود را با طعم غذاهای معروف این شهر بیادماندنی‌تر کنید. رستوران های کرمانشاه از نظر کیفیت، قیمت و هزینه تنوع زیادی دارد که در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی سعی داریم تا بهترین و پرطرفدارترین رستوران های معروف کرمانشاه را به شما معرفی کنیم.

رستوران بامگاه عمارت | تجربه صرف غذا در یک خانه قجری

یکی از جذاب‌ترین رستوران های سنتی کرمانشاه که در سفر به این شهر تاریخی می‌توانید امتحان کنید، رستوران بامگاه عمارت است. این رستوران کوچک و نقلی ظرفیت پذیرش ۲۶ مهمان را دارد. شما در این رستوران می‌توانید  صرف غذا را در بنایی بازمانده از دوران قاجاری تجربه کنید. منوی جذاب، معماری چشم‌نواز و فضای آرامبخش آن، این محیط را به یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه تبدیل کرده است.

شما در این رستوران غذاهای کرمانشاه را با دستور طبخ اصیل تجربه خواهید کرد. همچنین، می‌توانید در سفر به کرمانشاه نه تنها غذاهای این رستوران را امتحان کنید، بلکه می‌توانید در این عمارت اقامت داشته باشید. از بهترین غذاهای این رستوران خورشت خلال، انواع کباب، دنده کباب اصیل کرمانشاهی و… را شامل می شود.

رستوران بامگاه عمارت از بهترین رستوران های کرمانشاه
  • آدرس: کرمانشاه، جلوخان، روبه‌روی مسجد جامع، کوچه شهید انتظاری، پلاک ۵۲، رستوران بامگاه عمارت
  • شماره تماس رستوران بامگاه عمارت: ۰۸۳۳۷۲۱۳۷۹۴

آدرس رستوران بامگاه عمارت روی نقشه گوگل

رستوران سنتی ئه شکه وت | ۳۰۰ متر تا غار قوری قلعه

یکی از رستوران‌های سنتی و اصیل کرمانشاه که می‌توانید در سفر به این شهر پیدا کنید، رستوران ئه شکه وت است که نام آن برگرفته از غار بزرگی است که در مسیر رسیدن به این رستوران وجود دارد. ئه شکه وت به زبان محلی کرمانشاه یعنی غار. ویژگی خاص و منحصر به فرد این رستوران سنتی که آن را در زمره بهترین رستوران های کرمانشاه قرار داده، فاصله چند قدمی آن از غار زیبای قوری قلعه است. اگر به این رستوران مراجعه کردید حتما کلانه کرمانشاهی را امتحان کنید که نوعی نان دولایه سنتی شهرهای کرمانشاه و سنندج است. پخت این نان روی ساج و آتش و با روغن اصیل کرمانشاهی صورت می‌گیرد.

رستوران سنتی ئه شکه وت کرمانشاه
  • آدرس: کرمانشاه، ۲۵ کیلومتری شهر روانسر، مجاور روستای قوری قلعه، دامنه کوه شاهو، رستوران سنتی ئه شکه وت
  • شماره تماس: ۰۹۱۸۹۳۰۶۴۴۷

رستوران عالیجناب | از بهترین رستوران های کرمانشاه

اگر به دنبال بهترین و خاص‌ترین رستوران کرمانشاه هستید، عالیجناب یکی از بهترین‌ها است که با داشتن فضای جذاب می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای تولدها و جشن‌های عقد باشد. این رستوران منوی متنوعی دارد، از کباب‌های خوشمزه در کنار پلوهای زعفرانی گرفته تا دسرهای هیجان انگیزی که لذت غذا خوردن را برای شما دو چندان می‌کند.

رستوران عالیجناب، از بهترین رستوران های کرمانشاه
  • آدرس: کرمانشاه، خیابان شریعتی، جنب بانک صادرات، رستوران عالیجناب
  • شماره تماس رستوران عالیجناب: ۰۹۱۸۷۳۴۴۰۰۵

آدرس رستوران عالیجناب روی نقشه گوگل

باغ رستوران کامبادن | صرف غذا در آلاچیق‌های سنتی

اگر زیبایی محیط رستوران برای شما اهمیت دارد، باغ رستوران کامبادان بهترین گزینه است. این رستوران جذاب منویی متنوع از غذاهای خوشمزه اصیل ایرانی مانند ماهی، مرغ شکم پر، دیزی، کباب دل و جگر با دوغ و سبزی تازه را پیش روی شما قرار می‌دهد. رستوران کامبادان در فاصله کمی از پارک کوهستان و طاق بستان قرار دارد. در این رستوران سه وعده صبحانه، ناهار و شام در فضای باز و آلاچیق‌های آن صرف کنید. از آنجا که کامبادان یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه محسوب می شود اواخر هفته های شلوغی دارد با این وجود بهترین منوی آن هم متعلق به ایام آخر هفته است.

باغ رستوران کامبادن کرمانشاه با امکان صرف غذا در آلاچیق‌های سنتی
  • آدرس: کرمانشاه، پارک غربی، بریدگی دوم سمت راست
  • شماره تماس باغ رستوران کامبادن: ۰۹۱۰۶۱۸۳۹۰۰

آدرس رستوران کامبادن روی نقشه گوگل

رستوران شایلی | تنوع کم نظیری از طعم و مزه‌ها

اگر به دنبال بهترین رستوران کرمانشاه هستید، شایلی هم می‌تواند شما را غافلگیر کند. این رستوران معروف و پرطرفدار هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. فرقی ندارد برای کدام وعده غذایی به رستوران شایلی می‌روید، در منوی شایلی می‌توانید انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی، استیک و غذاهای دریایی را امتحان کنید. پس اگر سخت پسند هستید و نمی‌توانید هر غذایی بخورید، رستوران شایلی را در لیست رستوران های کرمانشاه جزو اولویت‌های خود قرار دهید.

رستوران شایلی کرمانشاه
  • آدرس: کرمانشاه، میدان رفعتیه، انتهای خیابان پزشکان
  • شماره تماس رستوران شایلی: ۰۸۳۳۷۲۶۳۰۴۰

آدرس رستوران شایلی روی نقشه گوگل

رستوران هتل جمشید | رستورانی در یک هتل لوکس

در هتل چهار ستاره جمشید یک رستوران پرطرفدار وجود دارد که لذت غذاخوردن را با چشم انداز طاق بستان تجربه خواهید کرد. ابن رستوران طبقه پایین هتل جمشید کرمانشاه قرار دارد و در یک منطقه کوهستانی واقع شده است. اگر سری به این رستوران زدید، از دنده کباب‌های معروف آن غافل نشوید. قیمت غذا در رستوران های کرمانشاه اگرچه در اکثر موارد مناسب است، اما در این رستوران شاید با قیمت‌های بالاتری مواجه شوید که ارزش کیفیت و خدماتی که در قبال آن دریافت می‌کنید، را دارد.

رستوران هتل جمشید جزو بهترین رستوران های کرمانشاه
  • آدرس: کرمانشاه، میدان طاق بستان
  • شماره تماس رستوران هتل جمشید: ۰۸۳۳۴۲۹۹۶۶۶

آدرس رستوران هتل جمشید روی نقشه گوگل

رستوران سوری | گزینه‌ای عالی از لیست بهترین رستوران های کرمانشاه

بهترین رستوران های جهان هر کدام یک ویژگی خاص دارند برای همین در میان مشتریان محبوب می‌شوند. رستوران سوری کرمانشاه هم از آن دسته رستوران‌های خاص و پرطرفدار است. موسیقی زنده، بنای تاریخی و زیبا با معماری دوران قاجار، فضای شاد و دلپذیر همگی باعث شده تا از انتخاب رستوران سوری برای صرف غذا به هیچ عنوان پشیمان نشوید. اگر به این رستوران مراجعه کردید، به هیچ عنوان از چلو ماهیچه آن به سادگی نگذرید. طعم این غذا در کنار شیشلیک و جوجه کباب‌های معروفش خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شما خواهد ساخت.

رستوران سوری کرمانشاه
  • آدرس: کرمانشاه، خیابان گمرک، جنب سرباز خانه شهری، کوچه فصیحی، پلاک ۱۲۷
  • شماره تماس رستوران سوری: ۰۹۳۵۸۵۷۱۵۵۷

آدرس رستوران سوری روی نقشه گوگل

رستوران ارگ | رستورانی در طبقه یازدهم

در میان لیست رستوران های خوب کرمانشاه، رستوران لوکس و شیک ارگ شما را شگفت زده خواهد کرد. این رستوران که در طبقه یازدهم برج تجاری قرار دارد با منوی متنوعی از غذاهای سنتی و بین‌المللی یکی از انتخاب‌های رضایتبخش شما در سفر به این شهر است. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین رستوران های کرمانشاه از نظر مردم هستید، ارگ می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی برای شما باشد. اگر به این رستوران سری زدید حتما شیشلیک با استخوان و خورشت خلال بادام آن را امتحان کنید.

رستوران ارگ از بهترین رستوران های کرمانشاه
  • آدرس: کرمانشاه، میدان کاشانی (مصدق)، مجتمع تجاری و اداری ارگ، طبقه یازدهم
  • شماره تماس رستوران ارگ: ۰۸۳۳۷۲۹۹۴۱۰-۱۴

آدرس رستوران ارگ روی نقشه گوگل

رستوران شیرین و فرهاد | صرف غذا در صحنه کرمانشاه

کرمانشاه شهر عاشقانه شیرین و فرهاد است. همین داستان زیبا نام رستورانی سنتی در این شهر شده است. در این رستوران که در کنار آبشار زیبای دربند صحنه قرار دارد به شما این امکان را می‌دهد که ساعات خوشی را هنگام غذا خوردن سپری کنید. دکوراسیون این رستوران با تخت‌های چوبی در فضای باز، یک سفره ساده با انواع کباب و دوغ تازه تجربه‌ای خاص برای شما رقم می‌زند.

  • آدرس: کرمانشاه، صحنه، خیابان دربند
  • شماره تلفن رستوران شیرین و فرهاد: ۰۹۱۸۳۳۸۰۲۱۳

آدرس رستوران شیرین و فرهاد روی نقشه گوگل

بهترین رستوران های کرمانشاه، سفری به دنیای طعم‌های اصیل

کرمانشاه، شهری با تاریخی غنی و فرهنگی پربار، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، به دلیل تنوع غذایی و رستوران‌های بی‌نظیرش نیز شهرت دارد. اگر به دنبال تجربه طعم‌های اصیل ایرانی و غذاهای محلی کرمانشاهی هستید، این شهر مقصد مناسبی برای شما خواهد بود. با رزرو بلیط هواپیما و یکی از هتل های کرمانشاه راهی این شهر پرجاذبه شوید و سفر خود لذت ببرید.

در این مطلب، شما را با برخی از بهترین رستوران های کرمانشاه آشنا خواهیم کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول درباره بهترین رستوران های کرمانشاه

غذاهای معروف کرمانشاه چیست؟

از جمله غذاهای معروف این شهر می‌توان به دنده کباب، شیشلیک، آبگوشت، خورشت خلال و انواع خورشت‌ها اشاره کرد.

بهترین رستوران‌های سنتی کرمانشاه کدامند؟

رستوران‌های سنتی کرمانشاه با معماری و دکوراسیون سنتی، فضایی دلنشین برای صرف غذا دارند که از جمله آنها می‌توان به رستوران بامگاه عمارت، رستوران سنتی ئه شکه وت و رستوران شایلی اشاره کرد.

بهترین رستوران در کرمانشاه کدام است؟

رستوران سوری، ارگ و هتل جمشید بهترین رستوران های کرمانشاه محسوب می‌شود.

بهترین دنده کباب در کدام رستوران کرمانشاه سرو می‌شود؟

رستوران‌های بامگاه عمارت، شایلی و ارگ بهترین گزینه برای امتحان کردن دنده کباب معروف کرمانشاهی است.


نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید