خطه شمال ایران به خصوص استان پهناور مازندران، از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران به حساب می‌آید. زیبایی‌های طبیعی از دریا و ساحل‌های زیبا گرفته تا جنگل‌ها و شالیزارهای سرسبز و آب و هوای فوق‌العاده؛ همه و همه در کنار هم جمع شده‌اند تا مازندران را به مقصدی محبوب برای مسافرت تبدیل کنند.

این سرزمین تقریبا در تمامی فصول سال میزبان گردشگران و طبیعت‌دوستان است، از این رو هتل‌های زیادی برای اقامت مسافران در آن وجود دارد. در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی سعی داریم تعدادی از تمیزترین و بهترین هتل های مازندران را که از نگاه مسافران امتیاز بالایی دریافت کرده‌اند، به شما معرفی کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

در این مطلب از فلای تودی می‌خوانید... پنهان

بهترین هتل های مازندران

انتخاب بهترین هتل های مازندران برای بسیاری از مسافران به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه چه مدت قصد اقامت دارید؟ یا حتی برای بسیاری از مسافران انتخاب بهترین هتل های مازندران تا حد زیادی بستگی به هزینه آن دارد. امکاناتی که در طول اقامت در اختیار شما قرار می‌گیرد هم می‌تواند بر نظر شما برای انتخاب بهترین هتل تاثیرگذار باشد. در ادامه لیست هتل های استان مازندران که در میان مسافران از محبوبیت بیشتری برخوردار است، مشاهده می‌کنید.

هتل های ۵ ستاره شمال

مازندران به دلیل آب و هوای مطبوع یکی از شهرهای پرطرفدار برای مسافران است. اگر شما هم جزو طرفداران لوکس ترین هتل های شمال هستید، گزینه‌های زیر برای شما مناسب است:

هتل میزبان بابلسر

یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های شمال کشور، هتل ۵ ستاره میزبان بابلسر است که در این شهر سرسبز قرار دارد. این هتل نوساز فعالیت خود را در سال ۱۳۹۹ در یکی از بهترین نقاط این شهر آغاز کرده‌ و دارای ۱۶۶ واحد اقامتی در ۱۳ طبقه است. گردشگران با اقامت در این هتل می‌توانند از چشم‌انداز بی‌نظیر شالیزارها، رشته کوه‌ البرز و جنگل‌های سرسبز اطراف نهایت لذت را ببرند.

دکوراسیون داخلی این هتل سبکی مدرن و مینیمال دارد که بر جذابیت آن می‌افزاید. هتل میزبان با تنوع کم‌نظیر در واحدهای اقامتی مانند اتاق‌های استاندارد، کانکت، اتاق‌های پانوراما و سوئیت‌های لوکس و پرزیدنت پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها است. این هتل فاصله نسبتا کمی تا ساحل دریای خزر دارد و میهمانان هتل در کمتر از ده دقیقه می‌توانند خود را به دریا برسانند.

هتل میزبان بابلسر از بهترین هتل های مازندران

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین(ع) و میدان معلم

آدرس هتل پنج ستاره میزبان بابلسر در گوگل مپ

هتل ونوس پلاس چالوس

یکی از جدید‌ترین هتل‌های ساخته شده در شمال کشور، هتل ونوس پلاس نمک آبرود است که از سال ۱۳۹۶ در چالوس، از گردشگران میزبانی می‌کند. این هتل با قرارگیری در دل طبیعت، چشم‌اندازی دلنشین به جنگل‌های سرسبز اطراف و دریای خزر دارد.

این هتل مناسب کسانی است که می‌خواهند چند روزی دور از هیاهو و شلوغی شهر، در مکانی لوکس و آرام اقامت داشته باشند. گردشگران با اقامت در هتل ونوس پلاس، دسترسی بسیار راحتی به جاهای دیدنی نمک آبرود مثل سورتمه و تله‌کابین نمک آبرود و مراکز خرید متنوع خواهند داشت.

به یاد داشته باشید که هتل پنج ستاره ونوس پلاس چالوس در شهرک توریستی نمک آبرود واقع شده و مهمانان در بدو ورود به شهرک باید هزینه ورودی شهرک را بپردازند و بعد از آن برای تردد به هتل، برگه تردد دریافت کنند.

هتل ونوس پلاس چالوس

آدرس هتل ونوس پلاس چالوس در گوگل مپ

آدرس: چالوس، نمک آبرود، هتل ۵ ستاره ونوس پلاس

هتل پارسیان خزر چالوس

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره شمال کشور، هتل پارسیان خزر چالوس است که عضوی از گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان به شمار می‌آید. شروع فعالیت این هتل به پیش از انقلاب باز می‌گردد؛ این مجموعه در ابتدا هتل هایت نام داشت و پس از انقلاب، تغییر نام داد. هتل پارسیان خزر چالوس دارای ۱۶۰ واحد اقامتی در ۵ طبقه است و اکثر آن‌ها چشم‌انداز جنگل یا دریای خزر را دارند.

هتل بزرگ پارسیان آزادی دارای موقعیت مکانی ایده‌آلی است و میهمانان تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خود را به ساحل دریای خزر برسانند. پرسنل خوش برخورد و مجرب این مجموعه با ارائه خدمات باکیفیت در تلاش هستند تا خاطره‌ای خاص و فراموش‌نشدنی برای میهمانان هتل رقم بزنند.

هتل پارسیان خزر چالوس

آدرس: چالوس، نمک آبرود، روبه‌روی تله کابین

آدرس هتل پارسیان آزادی خزر در گوگل مپ

هتل های ۴ ستاره مازندران

در میان گزینه‌های مختلف بهترین هتل های شمال مازندران، انتخاب هتل‌های ۴ ستاره هم خالی از لطف نیست. لیست هتل های مازندران که چهارستاره هستند و در میان مسافران طرفداران زیادی دارند، به شرح زیر است:

هتل پارسیان رامسر

هتل پارسیان بزرگ رامسر، یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین هتل‌های ایران، در شهر زیبای رامسر واقع شده است. این هتل چهار ستاره شامل دو بخش هتل قدیم (ساخته شده در سال ۱۳۱۲) و هتل جدید (ساخته شده در سال ۱۳۴۶) بوده و هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود هستند. هتل پارسیان رامسر ۱۴۴ واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو و سه تخته و سوییت‌های یک و دو خوابه دارد. نزدیکی این هتل به جاذبه‌های مهمی مانند کاخ رامسر، بلوار معلم و ساحل دریای خزر، آن را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل ثبت آن در فهرست آثار ملی ایران است.

هتل پارسیان رامسر

آدرس: مازندران، رامسر، خیابان شهید رجایی

آدرس هتل ۴ ستاره پارسیان رامسر روی نقشه گوگل

هتل کاخ امیران چالوس

هتل کاخ امیران چالوس، یکی از هتل‌های چهار ستاره و لوکس چالوس است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. این هتل با ۸۰ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های متنوع، امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ و اینترنت در لابی ارائه می‌دهد. هتل در موقعیتی مناسب در ابتدای کمربندی چالوس به سمت رامسر قرار دارد و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری مهمی مانند کاخ چایخوران، کاخ مادر و ساحل رادیو دریا نزدیک است.

هتل کاخ امیران چالوس

آدرس: چالوس، به طرف کمربندی چالوس رامسر، ابتدای جاده زوات، خیابان کاخ مادر، پلاک ۱۷​​​​​​​

آدرس هتل کاخ امیران چالوس روی نقشه گوگل

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر یکی از هتل‌های چهار ستاره و از جمله هتل های جنگلی مازندران است که بسیار مجلل شمال کشور به حساب می‌آید که از سال ۱۳۸۹ از گردشگران میزبانی می‌کند. این هتل در ارتفاع ۷۰۰ متری قله ایلمیلی قرار گرفته است و چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای خزر و جنگل‌های انبوه اطراف دارد.

 هتل بام سبز از دو بخش سوئیت‌های VIP و دهکده جنگلی تشکیل شده که با طراحی‌های متفاوت و منحصربه‌فرد پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای هستند. سوئیت‌های VIP و رویایی این مجموعه توسط معماران سرشناس با الهام از سبک زندگی و معماری کشورهای بزرگ جهان طراحی شده‌اند. کلبه‌های جنگلی هم با اندکی فاصله از ساختمان اصلی هتل قرار دارند و میهمانان برای رفت و آمد به کلبه‌هایشان می‌توانند از ماشین‌هایی که با این هدف آماده خدمت‌رسانی هستند، استفاده کنند.

هتل بام سبز رامسر

یکی از نکات جذاب و حائز اهمیت این هتل، مسیر رفت و آمد به آن است که به وسیله تله‌کابین طی می‌شود. ساختمان اصلی هتل ۶ طبقه است و ایستگاه تله‌کابین در طبقه پنجم این ساختمان قرار دارد.

هتل بام سبز رامسر با قرارگیری در یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوای این شهر، مسافران زیادی را به رزرو هتل ترغیب می‌کند. موقعیت جغرافیایی این هتل هم موجب دسترسی راحت گردشگران به مجموعه تفریحی و شهر بازی و پارک جنگلی هزارپله می‌شود.

آدرس: رامسر، کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله کابین رامسر

آدرس هتل بام سبز رامسر در گوگل مپ

هتل لیلیوم متل قو سلمان شهر

هتل لیلیوم متل قو، یکی از هتل‌های چهار ستاره و معتبر سلمانشهر (متل قو سابق) است که در سال ۱۳۹۳ در ساختمانی هفت طبقه افتتاح شد. این هتل با ۲۲ واحد اقامتی، خدمات با کیفیت و برخورد عالی کارکنانش در میان مسافران شناخته می‌شود. هتل لیلیوم به دلیل موقعیت مکانی مناسب در منطقه تیلاکنار، دسترسی آسانی به جنگل‌های زیبای اطراف و دریای خزر دارد.

هتل لیلیوم متل قو سلمان شهر

آدرس: مازندران، سلمانشهر (متل قو سابق)، تیلاکنار، انتهای خیابان دریا گوشه

آدرس هتل لیلیوم متل قو روی نقشه گوگل

هتل نوید ساری

هتل نوید ساری یکی از هتل‌های چهار ستاره این شهر بوده که در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده است. در راستای بهبود خدمات و امکانات نیز در سال۱۳۹۳ دستخوش بازسازی اساسی شد. هتل نوید دارای ۶۶ واحد اقامتی در ۶ طبقه است و امکانات رفاهی متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های برجسته هتل نوید می‌توان به مناظر زیبا و تمیزی اتاق‌ها اشاره کرد. گزینه‌های اقامتی شامل اتاق‌های یک تا چهار تخته است و قیمت آن مقرون به صرفه است. اقامت کودکان زیر ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است. هتل نوید در فاصله ۴ کیلومتری ساری واقع شده و به جاذبه‌هایی همچون پل تجن، ایستگاه قطار و فرودگاه نزدیک است.

هتل نوید ساری

آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر ۴ جاده ساری به قائمشهر

آدرس هتل نوید ساری روی نقشه گوگل

هتل سالاردره ساری

هتل چهار ستاره سالار دره ساری در میان جنگل‌هتایی بکر و سرسبز قرار دارد و فضایی زیبا و آرامش‌بخش برای مهمانان فراهم می‌کند. با وجود قدمت این هتل، بارها بازسازی شده و دارای طراحی خاص و تجهیزات مدرن است. این هتل دارای ۵۶ اتاق در انواع مختلف از جمله اتاق‌های یک و دو تخته، آپارتمان و سوییت‌های معمولی و رویال است. قیمت رزرو آن نسبتا بالا بوده و سوییت رویال گران‌ترین واحدهای آن است. هتل سالار دره در جاده ساری به سمنان واقع شده و دسترسی آسانی به جاذبه‌هایی مانند خانه کلبادی و دریاچه الندان دارد.

هتل سالاردره ساری

آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان (روبروی شرکت چوب و کاغذ مازندران)

آدرس هتل سالار دره ساری روی نقشه گوگل

هتل بادله ساری

هتل چهار ستاره بادله ساری در سال ۱۳۵۶ در ساختمانی سه طبقه افتتاح شد و در زمینی به وسعت ۹ هزار متر مربع قرار دارد. این هتل با گذشت زمان چندین بار بازسازی شده و همواره در تلاش برای بهبود خدمات خود بوده است. امکانات هتل شامل لابی، پارک کودک، کافی‌شاپ، جکوزی، سالن بیلیارد و فضای سبز است. هتل بادله دارای ۷۵ اتاق در انواع دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های رویال و امپریال است. قیمت اقامت در این هتل نسبتا بالا اما اغلب با تخفیف همراه است. هتل بادله در فاصله کمی از دشت لالیم، پل تجن و فرودگاه ساری قرار دارد.

هتل بادله ساری

آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر ۱۰ جاده نکا

آدرس هتل بادله ساری روی نقشه گوگل

هتل میزبان بابلسر

هتل چهار ستاره میزبان بابلسر، یکی از دو اقامتگاه محبوب میزبان در این شهر است و با ۵۶ واحد اقامتی در ساختمانی چهار طبقه، انتخابی عالی برای مسافران محسوب می‌شود. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل شامل اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های دوبلکس و اتاق‌های کانکت مناسب برای خانواده‌ها است. این هتل امکاناتی همچون مرکز خرید و رستوران دارد و با موقعیت مناسب خود، دسترسی خوبی به دریای خزر و جنگل‌های اطراف ارائه می‌دهد. قیمت اقامت در هتل میزبان به نسبت امکانات و متراژ اتاق‌ها متغیر بوده و به دلیل خدمات باکیفیت، کمی بالا است، پس در زمان رزرو به این موضوع توجه کنید. یکی از مزایای هتل میزبان می‌توان به فاصله کم آن تا مرکز شهر اشاره کرد.

هتل میزبان بابلسر

آدرس: مازندران، بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی

آدرس هتل میزبان بابلسر روی نقشه گوگل

هتل نارنجستان نور

هتل چهار ستاره نارنجستان، یکی از دنج‌ترین اقامتگاه‌های شمال کشور، در سال ۱۳۷۹ افتتاح و در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده است. این هتل با ۱۱۹ واحد اقامتی در ۵ طبقه، فضایی آرام و دلپذیر در کنار ساحل دریای خزر فراهم کرده است. مهمانان می‌توانند از بین اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های یک و دو خوابه با چشم‌انداز دریا و جنگل، اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند. هتل نارنجستان با امکانات مدرن و کادری مجرب، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم می‌زند. این هتل در نزدیکی شهرهای نور و محمودآباد قرار دارد و دسترسی آسانی به پارک جنگلی نور و دریاچه آبیدر دارد. قیمت اقامت در این هتل به دلیل موقعیت و خدمات باکیفیت آن نسبتا گران است.

هتل نارنجستان نور

آدرس: مازندران، کیلومتر ۷ جاده محمود آباد نور، ایزد شهر

آدرس هتل نارنجستان نور روی نقشه گوگل

هتل های ۳ ستاره شمال

اگر از هتلی که برای اقامت خود انتخاب می‌کنید دوست دارید در حالی که امکانات رفاهی قابل قبول دارد، از نظر اقتصادی هم مناسب باشد، هتل‌های سه ستاره گزینه مناسبی است. در ادامه، شما می‌توانید با تعدادی از بهترین هتل های مازندران دارای سه ستاره آشنا شوید.

هتل پاپیون عباس آباد

هتل سه ستاره پاپیون عباس آباد، واقع در استان مازندران و نزدیک به تنکابن، از سال ۱۳۸۶ پذیرای مهمانان است. این هتل با ۲۸ اتاق در دو طبقه، گزینه‌های اقامتی راحتی را ارائه می‌دهد و به خاطر چشم‌اندازهای زیبا به دریا و جنگل، تجربه‌ای دل‌انگیز را برای مسافران فراهم می‌کند. با رزرو این هتل، به ساحل و جاذبه‌های طبیعی مانند کوهسر و آبشارهای سوتراش دسترسی آسان خواهید داشت.

هتل پاپیون عباس آباد

آدرس: مازنداران، عباس آباد، ۵۰۰ متر بعد از پمپ بنزین، نرسیده به تنکابن

آدرس هتل پاپیون عباس آباد روی نقشه گوگل

هتل باغ ارغوان رامسر

هتل باغ ارغوان رامسر، یک هتل سه ستاره در ۷ کیلومتری شهر رامسر و نزدیک رودخانه است. این هتل با فاصله‌ی ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا دریا، محبوبیت زیادی در بین مسافران دارد. ساخته شده در سال ۱۳۸۲، هتل در سال ۱۴۰۱ به‌طور کامل بازسازی و تجهیزات آن به‌روز شد. با ۸۰ واحد اقامتی لوکس و امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ و سالن بیلیارد، هتل باغ ارغوان گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامتی راحت در رامسر است. قیمت رزرو هتل با توجه به امکانات و زمان سفر متغیر است، اما برای تجربه‌ای خاطره‌انگیز، بسیار مناسب است.

هتل باغ ارغوان رامسر

آدرس: مازندران، رامسر، ۷ کیلومتری رامسر، خیابان شهید خلعتبری

آدرس هتل باغ ارغوان رامسر روی نقشه گوگل

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا رامسر، یک هتل سه‌ستاره است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و در ساختمانی ۷ طبقه با ۳۶ اتاق قرار دارد. این هتل واحدهای اقامتی با چشم‌انداز جنگل و دریا را ارائه می‌دهد، از اتاق‌های یک‌تخته تا سه‌تخته. قیمت رزرو اتاق‌ها متفاوت بوده و اگر هزینه آن برای شما مهم است باید بدانید قیمت رزرو اتاق در این هتل توسط به بالا قرار دارد. موقعیت هتل نزدیک ساحل است و دسترسی آسانی به جاذبه‌هایی مانند تله‌کابین رامسر، بوستان جنگلی صفارود، کاخ مرمر و قلعه مارکوه دارد، که با ماشین بین ۱۰ تا ۴۰ دقیقه فاصله دارند.

هتل کیمیا رامسر

آدرس: مازندران، رامسر، بلوار شهید باهنر، جنب رستوران خلج

آدرس هتل کیمیا رامسیر روی نقشه گوگل

هتل کوروش چالوس

هتل کوروش چالوس، یکی از بهترین هتل‌های سه‌ستاره چالوس است که در کیلومتر ۲ جاده چالوس به نوشهر واقع شده و بیش از ۵۰ سال سابقه دارد. این هتل دارای دو فاز قدیمی و جدید است که مسافران می‌توانند بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. قیمت رزرو اتاق‌ها بسته به تاریخ و نوع اتاق متفاوت است. امکانات هتل شامل استخر، جکوزی، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان، پارک کودک، نمازخانه و صبحانه رایگان است.

هتل کوروش چالوس

آدرس: مازندران، چالوس، کیلومتر ۵ بلوار چالوس به نوشهر

آدرس هتل کوروش چالوس روی نقشه گوگل

هتل پرشیا ۳ نوشهر

هتل پرشیا ۳ نوشهر، یک هتل سه‌ستاره نوساز در جاده نوشهر به نور است که در سال ۱۳۹۷ با زیربنای ۹۰۰ مترمربع افتتاح شد. این هتل ۵ طبقه دارای ۴۰ واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو، سه و چهار تخته و سوییت‌های دو خوابه است. با دسترسی آسان به جاذبه‌هایی مانند منطقه گردشگری سیترا و آبشار چلندر، اقامت در این هتل تجربه‌ای دلپذیر برای مسافران فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که ورودی هتل دارای سه پله است که ممکن است برای افراد با محدودیت‌های حرکتی چالش‌برانگیز باشد.

هتل پرشیا 3 نوشهر

آدرس: مازندران، نوشهر، کیلومتر ۸ نوشهر-نور، منطقه چلک

آدرس هتل پرشیا ۳ نوشهر روی نقشه گوگل

هتل صحرا نوشهر

هتل صحرا نوشهر، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های سه‌ستاره مازندران است که در سال ۱۳۴۷ در خط ساحلی دریای خزر تأسیس شده و در سال ۱۳۹۹ بازسازی شده است. این هتل با ۳۵ واحد اقامتی در دو طبقه و اتاق‌هایی دو، سه و چهار تخته، تجربه‌ای متفاوت را برای مهمانانش رقم می‌زند. تمامی اتاق‌ها دارای بالکن با چشم‌انداز زیبا به دریای خزر هستند. موقعیت عالی هتل در نزدیکی جاذبه‌هایی چون پارک جنگلی سی‌سنگان و تنگه دار، اقامت در این هتل را به گزینه‌ای جذاب تبدیل می‌کند. همچنین کودکان زیر ۵ سال می‌توانند رایگان اقامت کنند. این هتل جزو بهترین هتل های ساحلی مازندران محسوب می‌شود.

هتل صحرا نوشهر

آدرس: مازندران، نوشهر، حد فاصل جاده نور به نوشهر (۸ کیلومتری نوشهر)، رو به روی دانشگاه آزاد

آدرس هتل صحرا نوشهر روی نقشه گوگل

هتل آسمان شهر ساری

هتل آسمان شهر ساری، یک اقامتگاه نوساز و زیبا در حومه ساری است که در سال ۱۳۹۹ بر روی زمینی به وسعت ۳۰۰۰ مترمربع ساخته شده است. این هتل با طراحی حرفه‌ای و فضایی آرام و دلپذیر، شامل ۳ طبقه و ۱۹ واحد اقامتی است. مهمانان می‌توانند از بین اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین و دبل، سه تخته، چهار تخته، و همچنین سوییت‌های یک و سه خوابه انتخاب کنند. قیمت‌های رزرو این هتل معمولا متوسط رو به پایین هستند، به‌طوری که برای تمامی مسافران با هر بودجه‌ای مناسب است. با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی هتل در ناحیه‌ای خوش آب و هوا، جاذبه‌هایی مانند پارک جنگلی شهید زارع و آب انبار نو در نزدیکی آن قرار دارند.

هتل آسمان شهر ساری

آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر ۲ جاده ساری-نکا، بالاتر از از پارک جنگلی شهید زارع

آدرس هتل آسمان شهر ساری روی نقشه گوگل

هتل اسرم ساری

هتل اسرم ساری، یکی از هتل‌های سه‌ستاره و زیبا در شهر ساری است که در سال ۱۳۷۲ به بهره‌برداری رسید و آخرین بار در سال ۱۳۹۷ به منظور بهبود تجهیزات و خدماتش بازسازی شده است. قیمت‌های رزرو این هتل در سطح متوسط به بالا قرار دارند، اما اغلب در طول سال شامل تخفیف‌هایی ویژه می‌شوند. موقعیت جغرافیایی هتل نیز بسیار مناسب است و به جاذبه‌هایی همچون رودخانه تجن، امامزاده عباس، خانه فاضلی و مجموعه تاریخی فرح‌آباد نزدیک است، که این موضوع اقامت در هتل اسرم را به گزینه‌ای جذاب برای مسافران تبدیل می‌کند.

هتل اسرم ساری

آدرس: مازندران، ساری، میدان هلال احمر

آدرس هتل اسرم ساری روی نقشه گوگل

هتل المپیک شمال آمل

هتل المپیک شمال آمل، واقع در ۵ کیلومتری جاده آمل-تهران و در مجموعه پردیس دانشگاهی، از سال ۱۳۹۵ به عنوان هتلی ۳ ستاره فعالیت می‌کند. این هتل با ۲۹ اتاق شامل انواع یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های رویال، گزینه‌ای مناسب برای اقامت در آمل است. با وجود فاصله اندک تا شهر، دسترسی آسانی به جاذبه‌های طبیعی مانند پارک‌های جنگلی و روستای بلیران و همچنین رستوران‌های معروف شهر دارد.

هتل المپیک شمال آمل

آدرس: مازندران، آمل، کیلومتر ۵ جاده هراز، دوراهی امامزاده عبداله، پردیس دانشگاهی شمال

آدرس هتل المپیک شمال آمل روی نقشه گوگل

هتل شهر آمل

هتل شهر آمل، یکی از هتل‌های سه ستاره و قدیمی آمل است که در دوره پهلوی ساخته شده و بارها بازسازی شده است، آخرین بار در سال ۱۳۹۲٫ این هتل با ۲ طبقه و ۱۷ اتاق از جمله دو تخته، سه تخته و چهار تخته، اقامتگاهی مقرون به صرفه برای مسافران فراهم می‌کند. مسافران این هتل از برخورد خوب پرسنل و دسترسی آسان به جاذبه‌های شهری مانند پل معلق آمل، پل دوازده چشمه و مقبره میر بزرگ راضی بوده‌اند. جالب است بدانید این هتل قبلا با نام هتل شهرداری در میان مردم شناخته می‌شده و حالا به هتل شهر تغییر نام داده است.

هتل شهر آمل

آدرس: مازندران، آمل، خیابان انقلاب، رو به روی شهرداری، جنب پل معلق

آدرس هتل شهر آمل روی نقشه گوگل

هتل نیلوفر آمل

هتل نیلوفر آمل، یک هتل سه ستاره در مازندران است که از سال ۱۳۹۰ فعالیت می‌کند. این هتل با ۶ طبقه و انواع اتاق‌های دو تا پنج تخته، برای مسافرت‌های فردی، خانوادگی و گروهی مناسب است. قیمت‌ رزرو آن به‌صرفه بوده و اغلب تخفیف‌های ویژه‌ای برای گردشگران ارائه می‌دهد. موقعیت هتل در جاده آمل به محمودآباد و چشم‌انداز شالیزارهای سرسبز، محیطی آرام و دل‌نشین را برای اقامت فراهم می‌کند. با اقامت در این هتل، می‌توانید از فضای آرامش‌بخش و خدمات مناسب آن لذت ببرید.

هتل نیلوفر آمل

آدرس: مازندران، آمل، کیلومتر ۴ جاده آمل به محمودآباد

آدرس هتل نیلوفر آمل روی نقشه گوگل

هتل برج ساعت بابلسر

با رزرو هتل برج ساعت بابلسر، به یکی از هتل‌های تازه‌ساخت و مدرن این شهر پا خواهید گذاشت. معماری زیبا و جذاب این هتل به همراه امکانات رفاهی کامل، آن را به مقصدی ایده‌آل برای گردشگران تبدیل کرده است. هتل سه ستاره برج ساعت به دلیل موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر را فراهم می‌کند. اتاق‌های این هتل شامل واحدها و سوئیت‌های دو، سه و چهار نفره هستند که با خدمات عالی تجهیز شده‌اند. قیمت اقامت در این هتل بسته به تاریخ سفر و نوع اتاق متفاوت است. برای تجربه‌ای بی‌دغدغه و خاطره‌انگیز در بابلسر، رزرو هتل برج ساعت را از دست ندهید!

هتل برج ساعت بابلسر

آدرس: مازندران، بابلسر، خیابان فلسطین

آدرس هتل برج ساعت بابلسر روی نقشه گوگل

هتل باران نور

هتل سه ستاره باران نور، یکی از هتل‌های نوساز مازندران، با ۴۲ واحد اقامتی متنوع شامل اتاق‌های یک تا سه تخته و سوئیت‌های دوبلکس، گزینه‌ای عالی برای اقامت نزدیک به دریای خزر است. این هتل با چشم‌انداز زیبای دریا، فضایی دلپذیر برای مهمانان فراهم می‌کند و رضایت آن‌ها از خدمات و قیمت‌های متناسب، نشان از کیفیت بالای آن دارد. علاوه بر نزدیکی به دریا، هتل باران نور دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری منطقه نیز دارد.

هتل باران نور

آدرس: مازندران، نور، ایزدشهر، خیابان گلسار ۹ (کوچه متل دریا)

آدرس هتل باران نور روی نقشه گوگل

هتل ساحل کوثر رامسر

هتل سه ستاره کوثر رامسر، یکی از محبوب‌ترین هتل آپارتمان‌های این شهر است که در سال ۱۳۷۸ در ساختمانی ۳ طبقه افتتاح شد و بارها برای بهبود خدمات بازسازی شده است. این هتل دارای ۱۱۷ واحد اقامتی متنوع از اتاق‌های VIP تا ویلاهای مجلل است و همچنین یک ساحل اختصاصی به مساحت ۵۰۰ متر دارد. اگرچه قیمت اقامت در هتل کوثر نسبتا بالا است، اما مهمانان از کیفیت خدمات و هزینه‌های پرداختی رضایت دارند. هتل کوثر به جاذبه‌های گردشگری مثل ساحل خزر، پارک جنگلی خشکه‌داران و تله‌کابین رامسر دسترسی بسیار خوبی دارد.

هتل ساحل کوثر رامسر

آدرس: مازندران، رامسر، سه راه سادات شهر

آدرس هتل کوثر رامسر روی نقشه گوگل

بهترین هتل های اقتصادی مازندران

در میان گزینه‌های مختلفی که برای اقامت در مازندران در نظر دارید، برخی از هتل های معروف مازندران می‌تواند به عنوان گزینه‌های اقتصادی در نظر گرفت. در ادامه به بهترین هتل های مازندران از نظر قیمت آشنا می‌شوید.

هتل آپارتمان باروژ رامسر

یکی از تمیزترین و زیباترین اقامتگاه‌های شمال کشور هتل ساحلی باروژ رامسر است که در محیطی آرامش‌بخش قرار دارد. این هتل نوساز فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ شروع کرده و دارای ۲۵ واحد اقامتی در هشت بلوک سه طبقه است. یکی از نکات مثبت این هتل دارا بودن ساحل اختصاصی است و میهمانان این مجموعه می‌توانند در فضای دلنشین کافی‌شاپ ساحلی هتل باروژ نهایت لذت را ببرند.

هتل آپارتمان باروژ رامسر

آدرس: مازندران، کیلومتر ۷ جاده رامسر-تنکابن، پل چالکرود، هتل باروژ

آدرس هتل آپارتمان باروژ رامسر در گوگل مپ

هتل آپارتمان وستا تنکابن

اولین ویلا هتل شمال ایران، هتل آپارتمان وستا نام دارد و در شهر توریستی تنکابن واقع شده است. هتل وستا تنکابن فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است و گردشگران با اقامت در این هتل، می‌توانند از منظره دلپذیر جنگل‌های سرسبز اطراف نهایت لذت را ببرند.

این هتل لوکس، با ارائه خدمات و امکانات بسیار باکیفیت در فضایی با معماری و دکوراسیون بی‌نظیر، به خوبی توانسته رضایت میهمانانش را جلب کند. جالب است بدانید تعدادی از ویلاهای این هتل دارای استخر اختصاصی هم هستند. هتل وستا دسترسی آسانی به مراکز گردشگری از جمله جنگل دوهزار و سه هزار تنکابن، مرداب نشتارود و چشمه کیله دارد.

هتل آپارتمان وستا تنکابن

آدرس: تنکابن، دهکده توریستی نعمت آباد، میدان امام خمینی، خیابان ولیعصر، ابتدای جاده مازوبن

آدرس هتل آپارتمان وستا تنکابن در گوگل مپ

هتل آپارتمان هالیدی رامسر

یکی از هتل‌های جدید و نوساز استان مازندران، هتل آپارتمان هالیدی است که در منطقه‌ای خوش آب و هوا و سرسبز در رامسر واقع شده است. این هتل که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده، تجربه‌ای متفاوت از اقامت در شمال ایران را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. هتل هالیدی در ارتفاعات رامسر قرار دارد و با چشم‌اندازی فوق‌العاده به طبیعت اطراف، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. این هتل آپارتمان دارای ۱۰ واحد اقامتی بزرگ و دلباز است که در پنج طبقه قرار گرفته‌اند.

یکی از جذابیت‌های این هتل، استخر روبازی است که روی بام این مجتمع واقع شده است و میهمانان می‌توانند در سانس‌های دو ساعته، به صورت خصوصی و خانوادگی از این استخر استفاده کنند. تمامی واحدهای اقامتی این هتل با امکانات لوکس، متناسب با استانداردهای روز دنیا تجهیز شده و به خوبی توانسته‌اند به نیازهای میهمانان پاسخ دهند.

هتل آپارتمان هالیدی رامسر

آدرس: رامسر، جاده اربکله، لرسانور، هتل آپارتمان هالیدی

آدرس هتل آپارتمان هالیدی رامسر در گوگل مپ

هتل آپارتمان صدرا تنکابن

هتل دو ستاره صدرا تنکابن، گزینه‌ای اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه برای اقامت در شمال کشور است. این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۳ بازسازی شده است تا خدمات بهتری به مسافران ارائه دهد. هتل صدرا با ۴۳ واحد اقامتی در انواع اتاق‌های یک تا سه خوابه، سوئیت‌های ۲ تا ۶ نفره و آپارتمان‌های متنوع، انتخاب‌های مناسبی برای گروه‌های مختلف مسافران دارد. قرارگیری در غرب تنکابن و نزدیکی به جاذبه‌هایی چون تله‌کابین رامسر و جنگل‌های دوهزار و سه‌هزار، این هتل را به گزینه‌ای جذاب تبدیل کرده است. امکاناتی مانند پارکینگ، اینترنت و آشپزخانه، اقامتی راحت را با قیمتی اقتصادی فراهم می‌کند.

هتل آپارتمان صدرا تنکابن

آدرس: مازندران، کریم آباد، ابتدای جاده رامسر، سمت دریا، کوچه گلناز

آدرس هتل آپارتمان صدرا تنکابن روی نقشه گوگل

تمیزترین و بهترین هتل های مازندران از نگاه شما

در این مقاله تعدادی از تمیزترین و بهترین هتل های مازندران که دارای امتیاز بالایی هستند را معرفی کردیم، اما بدون شک تعریف بهترین از نگاه هرکسی می‌تواند متفاوت باشد. درنظر داشته باشید که پیش از رزرو هتل محل اقامت خود در سفر به مازندران پارامترهای مختلفی را باید مدنظر قرار دهید.

آیا تجربه سفر به مازندران و اقامت در هتل‌های آن را داشته‌اید؟ به نظر شما تمیزترین و بهترین هتل مازندران کدام است؟

سوالات متداول درباره بهترین هتل های استان مازندران

بهترین هتل های جهانگردی مازندران چیست؟

در میان لیست بهترین هتل های مازندران مجتمع جهانگردی چالوس، خرز شهر و چلندر نوشهر جزو پرطرفدارترین و بهترین‌ها است.

هتل های ۵ ستاره مازندران کدام اند؟

هتل های میزبان، پارسیان آزادی خزر و هتل ونوس پلاس از لوکس ترین هتل های شمال است که در استان مازندران قرار دارد.

متل های مازندران کدام اند؟

متل‌های بهشت افرا، لادن، پوریا و یاشار در بابلسر، پانیذ کلاردشت، ستاره محمود آباد، پارسیان خزر رامسر و شهر قصه محمود آباد از معروف‌ترین متل‌های استان مازندران است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید