انتخاب اقامتگاه مناسب یکی از اصلی‌ترین موارد در سفر است. در واقع انتخاب یک هتل ایده‌آل برای هر فردی می‌تواند متفاوت باشد و خاطره‌ای خوش از سفر را رقم بزند. تصور کنید خسته از تفریح و گردش روزانه، استراحتی آرام و راحت در هتل مورد نظر خود داشته باشید. برای داشتن چنین تجربه‌ای لازم است پیش از سفر با بهترین هتل های ارومیه آشنا شوید. در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی سعی کردیم تا با ارائه اطلاعات کلی و مهم از بهترین هتل‌های این شهر، در نهایت به مقایسه هتل‌های ارومیه بپردازید و بهترین گزینه را برای سفر خود رزرو کنید.

هتل‌های ۵ ستاره ارومیه | اقامتی لوکس در بهترین هتل‌ها

از آنجا که این شهر زیبا تنها دو هتل ۵ ستاره دارد، پس در میان گزینه‌های مختلف هتل‌های معروف ارومیه حتما نام هتل آنا و دنیز را شنیده اید. این هتل ها می تواند تجربه ای منحصر به فرد از سفر به زیباترین باغ شهر ایران برای شما رقم بزند.

هتل آنا ارومیه | لوکس‌ترین هتل شهر دریاچه نمک

اگر برای شما لوکس بودن هتل  و امکانات درجه یک محل اقامت اهمیت دارد، در سفر به ارومیه می‌توانید هتل آنا را انخاب کنید. این هتل ۱۹۶ اتاق در ۲۱ دارد که با توجه به سلیقه و بودجه مسافران اتاق‌های متنوعی را در نظر گرفته و می‌تواند سرلیست بهترین هتل‌های ارومیه است. این هتل در فاصله کمی از پارک جنگلی فدک و نمایشگاه بین‌المللی ارومیه قرار دارد. در این هتل امکانات متنوعی مانند پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، سونا، خدمات ماساژ، حمام ترکی، باشگاه ورزشی و استخر در دسترس مسافران است.

هتل آنا ار بهترین هتل های ارومیه
  • آدرس: ارومیه، خیابان شهید بهشتی (جاده بند)، خیابان جام جم

آدرس هتل آنا ارومیه روی نقشه گوگل

هتل دنیز ارومیه | مجتمع اقامتی در بهترین منطقه خوش آب و هوا

هتل دنیز که با نام مجتمع گردشگری باری نیز شناخته می‌شود دارای امکانات درمانی، ورزشی، تفریحی و اقامتی است. این هتل نیز یکی از بهترین هتل های ارومیه محسوب می‌شود. هتل دنیز، در محدوده کیلومتر ۵۷ سلماس در جاده قدیم ارومیه قرار دارد. این هتل، امکانات رفاهی متنوعی شامل استخر آب شور و شیرین، محوطه سوارکاری، سالن بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، تیراندازی و… برای مسافران تعبیه کرده است. در لیست هتل‌های ارومیه با استخر، هتل دنیز یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید.

هتل دنیز ارومیه
  • آدرس: ارومیه، جاده قدیم ارومیه، سلماس کیلومتر۵۷

آدرس هتل دنیز ارومیه روی نقشه گوگل

معرفی هتل‌های ۴ ستاره ارومیه

بعد از هتل‌های لوکس ۵ ستاره، نوبت به آشنایی با هتل‌های چهار ستاره ارومیه می‌رسد. این هتل‌ها نیز در عمل امکانات و خدماتی مشابه هتل‌های پنج ستاره ارائه می‌کنند اما با هزینه‌ای به مراتب کمتر. در ادامه، بهترین هتل‌های چهار ستاره ارومیه را معرفی می‌کنیم.

هتل ساحل ارومیه | Sahel Hotel

هتل ۴ ستاره ساحل عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ارومیه را به خود اختصاص داده است. این هتل در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده و طی تمام سال‌های فعالیت خود همواره برای بهبود کیفیت خدمات اقامتی تلاش کرده است. این هتل در فاصله کمی از رودخانه ارومیه قرار دارد و می‌توانید در کمتر از چند دقیقه از پارک جنگلی و بازار سنتی ارومیه دیدن کنید. این هتل ۶۱ اتاق در ۶ طبقه با امکانات متنوع دارد. برج سه گنبد، مسجد جامع، یخچال دو قوزپله، پایانه مسافربری و کلیسای حضرت مریم از جمله جاهای دیدنی نزدیک به این هتل است.

هتل ساحل ارومیه
  • آدرس: ارومیه، بلوار والفجر ۲

آدرس هتل ساحل ارومیه روی نقشه گوگل

هتل آریا ارومیه | Aria Hotel

یکی از هتل‌های چهار ستاره ارومیه که از سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرده، هتل آریا است. این هتل ۶۳ واحد اقامتی در ۱۱ طبقه دارد و امکانات رفاهی متنوع آن مانند استخر، رستوران، پارکینگ، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و… در اختیار مسافران است.

اگر دوست دارید در ارومیه گردی دسترسی نزدیکی به جاهای دیدنی داشته باشید، هتل آریا بهترین گزینه است. شما در  کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانید از بازار ارومیه، مسجد جامع، برج سه گنبد، کلیسای حضرت مریم، پخچال دو قوز پله، پارک جنگلی شیخ تپه و… بروید و از این همه جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید. دریاچه ارومیه حدود ۴۰ دقیقه از این هتل فاصله دارد که می‌توانید یک روز را برای تماشای این دریاچه دیدنی اختصاص دهید.

هتل آریا ارومیه
  • آدرس: ارومیه، خیابان طالقانی، اواسط خیابان طالقانی

آدرس هتل آریا ارومیه روی نقشه گوگل

هتل دیاکو پالاس ارومیه | Diyako Palace Hotel

یکی از هتل‌های تازه تاسیس و البته لوکس ارومیه که می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید، هتل دیاکوپالاس است. این هتل زیبا ۶۵ اتاق در ۱۲ با امکانات متنوعی برای مسافران در نظر گرفته تا اقامتی بیادماندنی را تجربه کنند. مزیت اقامت در این هتل چهار ستاره دسترسی نزدیکی است که به جاهای دیدنی مانند کلیسای ننه مریم، بازار ارومیه، موزه ارومیه و… دارد. علاوه بر این امکانات رفاهی هتل دیاکوپالاس مانند پارکینگ، آسانسور، کافی شاپ، سالن ورزشی، صبحانه رایگان، رستوران و… نیز اقامتی جذاب برای شما رقم خواهد زد.

هتل دیاکو پالاس ارومیه

آدرس: ارومیه، جاده بند، بلوار جام جم

آدرس هتل دیاکوپالاس ارومیه روی نقشه گوگل

هتل جهانگردی ارومیه | Orumiyeh Tourist Hotel

هتل جهانگردی هم از جمله هتل‌های قدیمی ارومیه است که شروع فعالیت آن به سال ۱۳۵۶ بر می‌گردد البته طی حدود نیم قرن فعالیت این هتل چندین بار بازسازی شده است. آخرین مرتبه در سال ۱۳۹۳ بازسازی شده تا مسافران رفاه بیشتری در طول اقامت خود داشته باشند. ۷۴ اتاق این هتل در ۶ طبقه قرار دارد که بسته به بودجه، سلیقه و تعداد همسفران خود می‌توانید بهترین گزینه را رزرو کنید.

مزیت اقامت در این هتل فاصله کمتر از ۴۰ کیلومتری آن از دریاچه زیبای ارومیه است. علاوه بر این بنای تاریخی سه گنبد، کلیسای ننه مریم و کلیسای کوه سیری در فاصله کمی از آن قرار دارد. اگر اهل بازارگردی هستید، از اقامت در هتل جهانگردی لذت خواهید برد. چرا که کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی به بازار می‌رسید و می‌توانید برای خرید سوغاتی و دیدن مغازه‌های این بنای تاریخی ساعات خوشی را تجربه کنید.

هتل جهانگردی ارومیه
  • آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی

آدرس هتل جهانگردی ارومیه روی نقشه گوگل

هتل پارک ارومیه | Park Hotel

یکی از هتل‌های لوکس ارومیه که در زمان سفر می‌توانید رزرو کنید، هتل پارک است. این هتل بزرگ با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و با داشتن ۸۵ واحد اقامتی در ۶ طبقه از مسافران پذیرایی می‌کند. امکانات رفاهی مانند پارکینگ، رستوران ایرانی و بین المللی، سالن اجتماعات، صبحانه رایگان، مرکز تجاری و گشت شهری از جمله مواردی است که در طول اقامت خود می توانید از آن استفاده کنید. اگر به دنبال هتل‌های ارومیه با رستوران‌های خوب هستید، هتل پارک می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. بعضی از جاهای دیدنی ارومیه مانند کلیسای ننه مریم، بازار ارومیه و عمارت شهربانی در چند قدمی هتل است که به راحتی می‌توانید از آن دیدن کنید.

هتل پارک ارومیه
  • آدرس: ارومیه، خیابان امام خمینی، روبروی بازار

آدرس هتل پارک ارومیه روی نقشه گوگل

معرفی هتل‌های سه ستاره ارومیه

اگر مدیریت هزینه‌های اقامت در هتل برای شما مهم است، هتل‌های نزدیک به مرکز شهر ارومیه گزینه‌های بهتری هستند. این هتل‌ها در کنار امکانات رفاهی متنوع، دسترسی مناسبی هم به جاهای مهم و دیدنی دارند. علاوه بر این هتل‌های سه ستاره نیز تا حد زیادی از هتل های لوکس ارزان‌تر و در عین حال دارای امکانات رفاهی مناسب است.

هتل کارا ارومیه | Kara Hotel

هتل کارا ارومیه، که در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید، یکی از اقامتگاه‌های نوساز و معتبر در میان هتل‌های متعدد شهر ارومیه است. این هتل سه‌ستاره در یک ساختمان ۹ طبقه قرار دارد و شامل ۳۵ واحد اقامتی مختلف از جمله اتاق‌های یک‌تخته، دو تخته تویین استاندارد، دو تخته دابل استاندارد، دو تخته دابل لوکس، دو تخته دابل با بالکن، سه تخته استاندارد و سوئیت یک‌خوابه چهار نفره می‌شود. قیمت‌ها برای اتاق‌های کوچک نسبتا کم و برای سوئیت چهار نفره، که بزرگ‌ترین واحد اقامتی هتل محسوب می‌شود، متوسط است.

بسیاری از مهمانانی که تجربه اقامت در هتل کارا ارومیه را داشته‌اند، به تمیزی، جادار بودن و زیبایی اتاق‌های آن اشاره کرده‌اند. علاوه بر امکانات داخلی مناسب، هتل کارا دسترسی خوبی به مراکز مختلف شهر ارومیه دارد.

آدرس: ارومیه – خیایان شیخ تپه، اول خیابان جنگلی، روبروی مجتمع مسکونی نگین

آدرس هتل کارا ارومیه روی نقشه گوگل

هتل‌های ارزان در ارومیه برای سفری اقتصادی

در میان گزینه‌های مختلف هتل‌های ارومیه، هتل‌های ارزانی وجود دارد که می‌توانید با توجه به شرایط خود رزرو کنید. در ادامه به چند مورد از هتل‌های ارزان این شهر اشاره می‌کنیم.

هتل خرم ارومیه | Khorram Hotel

هتل دو ستاره خرم که در قلب ارومیه واقع شده یکی از هتل‌های دو ستاره این شهر است. هزینه پایین رزرو این هتل یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن محسوب می‌شود. علاوه بر اینکه هتل خرم دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی مانند بازار و موزه ارومیه دارد. ۲۶ واحد اقامتی این هتل در ۳ طبقه در دسترس مسافران است. امکانات این هتل مانند آسانسور، سالن صبحانه، صبحانه رایگان، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وای فای و سیستم سرمایش و گرمایش در طول اقامت در دسترس مسافران است.

هتل خرم ارومیه jpg

آدرس: ارومیه، خیابان امام خمینی، پشت مسجد سردار

آدرس هتل خرم ارومیه روی نقشه گوگل

هتل ماه کیمیا ارومیه | Mah e Kimia Hotel

یکی از هتل‌های اقتصادی ارومیه که در سفر به این شهر می‌توانید رزرو کنید، هتل دو ستاره ماه کیمیا است. تاریخ افتتاح این هتل به سال ۱۳۵۰ بر می‌گردد و طی این سالها بازسازی شده که آخرین مرتبه سال ۱۳۹۵ بود. شما می‌توانید در زمان رزرو اتاق، یکی از ۱۹ واحد اقامتی آن را انتخاب کنید.  با اقامت در هتل ماه کیمیا دسترسی نزدیکی به جاهای دیدنی و مهم این شهر مانند بنای تاریخی سه گنبد، خانه انصاری و… خواهید داشت.

هتل ماه کیمیا

آدرس: ارومیه، میدان ولایت فقیه، ابتدای خیابان طالقانی

آدرس هتل ماه کیمیا ارومیه روی نقشه گوگل

هتل ایران پارک ارومیه | iran park hotel

یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی ارومیه که می‌توانید رزرو کنید، ایران پارک است که در مرکز این شهر قرار دارد. بنابراین با اقامت در هتل ایران پارک دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی و امکانات شهر ارومیه خواهید داشت. علاوه بر این شما با اقامت در این هتل یک ستاره می‌توانید از امکانات رفاهی مانند اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، بالکن، نمازخانه، صبحانه رایگان و… بهره‌مند شوید. این هتل ۲۱ اتاق در ۵ طبقه دارد و مسافران برای تردد بین طبقات می‌توانند از آسانسور استفاده کنند.

هتل ایران پارک ارومیه

آدرس: ارومیه، خیابان شهید منتظری، کوچه شهید نوری

آدرس هتل ایران پارک ارومیه روی نقشه گوگل

هتل آپارتمان بهار ارومیه |  Bahare Apartment Hotel

اقامت در ارومیه اگر به دنبال کاهش هزینه هستید، این هتل آپارتمان درجه انتخاب مناسبی است. هتل آپارتمان بهار در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده و با داشتن ۱۰ اتاق در ۵ طبقه اقامتی اقتصادی و با کیفیت برای شما رقم می‌زند. در این اقامتگاه امکانات متنوعی مانند سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه، سالن صبحانه، امکان پخت و پز، آسانسور و… در دسترس مسافران است. جاهای دیدنی نزدیک به این اقامتگاه نیز به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه و زمان از آنها دیدن کنید.

هتل آپارتمان بهار ارومیه

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، سه راه کاشانی، خیابان طاووسی، بن بست اول، سمت چپ

آدرس هتل آپارتمان بهار ارومیه روی نقشه گوگل

قیمت هتل‌های ارومیه

اگر در زمان رزرو هتل، هزینه برای شما اهمیت دارد لازم است بدانید که عوامل مختلفی را باید مدنظر قرار دهید. این عوامل شامل تاریخ سفر، اتاقی که برای اقامت انتخاب می‌کنید، مدت اقامت و امکانات اتاق است. هر کدام از این موارد به تنهایی تاثیر مستقیم بر هزینه‌های رزرو هتل‌های ارومیه دارد. هزینه رزرو هر هتل را می‌توانید در تاریخ مورد نظر خود به صورت آنلاین مشاهده کنید.

سفر به ارومیه، تجربه‌ای متفاوت با رزرو بهترین هتل‌های شهر

ارومیه با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان، یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ایران است. انتخاب هتلی مناسب در این شهر می‌تواند تجربه سفر شما را لذت‌بخش‌تر و خاطره‌انگیزتر کند. با رزرو هتلی ایده‌آل در مرکز شهر یا نزدیک به جاهای دیدنی ارومیه، می‌توانید به راحتی به گردش و کاوش در این شهر بپردازید و از اقامتی آرام و دلپذیر بهره‌مند شوید. در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی بهترین هتل های ارومیه با دید بازتری برای انتخاب اقامتگاه خود اقدام کنید. برای شروع سفر بلیط هواپیما یا بلیط قطار ارومیه رزرو کنید.

آیا شما هم به این شهر زیبا سفر کرده اید، بهترین گزینه رزرو هتل در ارومیه چیست؟ نظر و پیشنهاد خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های ارومیه

بهترین هتل های ارومیه با امکانات عالی که برای اقامت می‌توان رزرو کرد، کدام است؟

هتل آنا و هتل دنیز دو هتل لوکس و پنج ستاره ارومیه است که در سفر به این شهر می‌توانید رزرو کنید.

رزرو آنلاین هتل در ارومیه چگونه است؟

برای رزرو آنلاین هتل‌های ارومیه، کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (ارومیه) را انتخاب کرده و نام هتل مورد نظر را وارد کنید. پس از انتخاب تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق‌های هتل به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. در نهایت واچر از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

هتل‌های مناسب برای خانواده‌ها در ارومیه کدام است؟

در لیست هتل‌های ارومیه تقریبا همه موارد برای اقامت مسافران همراه با خانواده مناسب است. اما هتل‌های پنج ستاره به دلیل تنوع امکانات و خدمات گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود.

بهترین هتل‌های ارومیه از نظر هزینه کدام است؟

هتل های سه ستاره و دو ستاره بهترین گزینه‌ها برای داشتن اقامت ارزان و مناسب در سفر به ارومیه است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید