خرید ارزانترین بلیط های هواپیمایی یزد ایر

not found
ریال
not found
ریال

هواپیمایی یزد ایر Yazd Airways

پرواز به yazd air Logo

شرکت هواپیمایی یزد ایر یکی از جوان‌ترین ایرلاین‌های کشورمان است که فعالیت خود را در سال 1401 آغاز کرد. نخستین پرواز این هواپیمایی، از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد شهر یزد بوده است. پروازهای داخلی یزد ایر در حال حاضر به مقاصد تهران، یزد، شیراز، کیش و مشهد انجام می‌شود. همچنین شهرهای ایروان، دبی، باکو، اسلام آباد، کابل و استانبول از مقاصد بین‌المللی پروازهای خارجی یزد ایر هستند. ایرلاین یزد ایر در راستای توسعه پروازهای داخلی و بین‌المللی، قصد دارد در آینده تعداد ناوگان و پروازهای خود را افزایش دهد.

راهنمای خرید بلیط پرواز یزد ایر در فلای‌تودی

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما از هواپیمایی یزد ایر، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از برنامه پروازی یزد ایر برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای یزد ایر ، انواع بلیط ارزان یزد ایر و بلیط لحظه آخری یزد ایر نیز برای شما نمایش داده می‌شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلترهای موجود ، لیست پروازها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط هواپیمایی یزد ایر را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.
قبل از خرید بلیط هواپیما از یزد ایر بهتر است با جزئیات این شرکت هواپیمایی و امکانات و خدمات شرکت هواپیمایی یزد ایر بیشتر آشنا شوید.

دریافت کارت پرواز یزد ایر

در حال حاضر امکان دریافت کارت پرواز هواپیمایی یزد ایر به صورت آنلاین وجود ندارد. توصیه می‌شود از 2 ساعت قبل از پرواز داخلی و 4 ساعت قبل از پرواز خارجی در فرودگاه حضور داشته باشید و با همراه داشتن مدارک شناسایی به کانتر مربوطه برای دریافت کارت پرواز یزد ایر مراجعه کنید.

کلاس های پروازی هواپیمایی یزد ایر

  بیزینس کلاس

کلاس پروازی بیزنس یا تجاری قیمت نسبتا بالاتری نسبت به بلیط اکونومی دارد، اما امکانات این نوع کلاس پروازی بیشتر است.

  اکونومی

یکی از کلاس‌های پروازی ایرلاین یزد ایر، اکونومی یا عادی است. کسانی که به دنبال بلیط مقرون به صرفه می‌گردند، می‌توانند بلیط اکونومی یزد ایر را خریداری کنند.

پروازهای داخلی یزد ایر

هواپیمایی یزد ایر در طول هفته پروازهایی به برخی از شهرهای ایران در برنامه پروازی خود دارد. اگر قصد سفر با پرواز یزد ایر را دارید مسیر پروازی مورد نظر خود را از لیست پروازهای داخلی یزد ایر انتخاب کنید و سپس با تعیین تاریخ رفت و برگشت خود، می‌توانید لیستی از پروازهای یزد ایر را به ترتیب از ارزانترین بلیط هواپیما مشاهده نمایید. پروازهای داخلی یزد ایر شامل پروازهای لحظه آخری، پروازهای چارتری، پروازهای نرخ ویژه یزد ایر و پروازهای سیستمی یزد ایر است. بلیط مسیرهای پرتردد یزد ایر برای مقاصد داخلی که می‌توانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن فلای‌ ‌تودی خریداری نمایید عبارتند از :

پروازهای خارجی یزد ایر

هواپیمایی یزد ایر علاوه بر پروازهای داخلی، در ایام هفته به طور منظم پروازهایی به مقاصد خارجی نیز در برنامه پروازی خود دارد. بلیط مسیرهای خارجی هواپیمایی یزد ایر که می‌توانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی خریداری نمایید عبارتند از :

بار دستی مجاز هواپیمایی یزد ایر

در هواپیمایی یزد ایر هر مسافر مجاز است علاوه بر چمدان، یک کیف دستی یا بار کوچک نیز همراه داشته باشد و با خود به داخل کابین حمل کند. حداکثر وزن مجاز برای این بسته برای پرواز کلاس بیزنس یا بین‌المللی 7 کیلوگرم و برای پروازهای عادی یا داخلی 5 کیلوگرم است. ابعاد کیف یا چمدان کوچک داخل کابین حداکثر باید 118 سانتی‌متر ( ابعاد 23*40*55 ) باشد.

قوانین حمل بار در هواپیمایی یزد ایر

در پروازهای ایرلاین یزد ایر میزان بار همراه مسافر در مسیرهای داخلی ایران و در مسیرهای خارجی به روش وزنی محاسبه می‌گردد. میزان بار مجاز در هواپیمایی یزد ایر در پروازهای داخلی با کلاس پروازی تجاری 25 کیلوگرم و کلاس پروازی عادی 20 کیلوگرم است. میزان بار مجاز در پروازهای خارجی با کلاس پروازی تجاری 35 کیلوگرم و کلاس عادی 30 کیلوگرم است. همچنین این مقدار بار برای نوزاد 10 کیلوگرم است.

ناوگان هوایی هواپیمایی یزد ایر

در حال حاضر تعداد 4 فروند هواپیما ناوگان هوایی یزد ایر را تشکیل می‌دهند که عبارتند از:

که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  2 فروند ایرباس A310-304
  2 فروند BAe 146-300

سایر اطلاعات درباره هواپیمایی یزد ایر

  • نام ایرلاین: یزد ایر
  • کد DZD :IATA
  • سال تاسیس: 1401
  • مقر اصلی : یزد، ایران
  •  شماره تماس هواپیمایی یزد ایر: 35284640-035 و 37993000-021
  • سایت رسمی هواپیمایی یزد ایر : yazdairways.com
پرواز به yazd air
پرواز به yazd air
پرواز به yazd air

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما یزد ایر

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.