خرید ارزانترین بلیط های هواپیمایی پارس ایر

not found
ریال

هواپیمایی پارس ایر Pars Air

پرواز به Pars Air Logo

شرکت هواپیمایی پارس ایر تحت عنوان «شرکت پاس اقیانوس کیش» در سال 1394 تاسیس شد. پارس ایر شرکت خصوصی هواپیمایی است که با بهره‌گیری از ناوگان هوایی متعلق به سال‌های پس از 2000 میلادی، عنوان جوان‌ترین ناوگان عملیاتی کشور را به خود اختصاص داده است. شروع پروازهای پارس ایر از فروردین 1400 آغاز شد. این شرکت هواپیمایی با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و جوان و همچنین دانش فنی به روز در صدد آن است تا خدمات‌رسانی خود را به خصوص به مناطق کمتر توسعه یافته افزایش دهد.

پیش از خرید بلیط هواپیمایی پارس ایر لازم است ابتدا با امکانات و خدمات شرکت هواپیمایی پارس ایر و مشخصات این ایرلاین آشنایی داشته باشید.

راهنمای خرید بلیط هواپیمایی پارس ایر در فلای‌تودی

برای خرید آنلاین بلیط هواپیمایی پارس ایر، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای پارس ایر برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای پارس ایر ، انواع بلیط ارزان پارس ایر و بلیط لحظه آخری پارس ایر نیز برای شما نمایش داده می‌شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط پارس ایر را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.

دریافت آنلاین کارت پرواز پارس ایر

امکان چک این آنلاین برای شرکت هواپیمایی پارس ایر وجود ندارد.

کلاس های پروازی هواپیمایی پارس ایر

  •   اکونومی کلاس


یکی از کلاس‌های پروازی ایرلاین پارس ایر، اکونومی یا عادی است. کسانی که به دنبال بلیط مقرون به صرفه می‌گردند، می‌توانند بلیط اکونومی پارس ایر را خریداری کنند.

  • بیزنس کلاس

کلاس پروازی بیزنس یا تجاری قیمت نسبتا بالاتری نسبت به بلیط اکونومی دارد، اما امکانات این نوع کلاس پروازی بیشتر است.

قوانین کنسلی بلیط هواپیمایی پارس ایر

در صورت نیاز به کنسل کردن پرواز خود، با پشتیبانی فلای‌تودی تماس بگیرید. همکاران ما در فلای‌تودی اطلاعات لازم در خصوص قوانین کنسلی پرواز و میزان جریمه را در اختیارتان قرار خواهند داد.

پرترددترین پروازهای پارس ایر

در حال حاضر برنامه پروازی پارس ایر محدود به برخی مسیرهای داخلی می‌شود. اگر قصد سفر با هواپیمایی پارس را دارید، مسیر پروازی مورد نظر خود را از لیست پروازهای داخلی پارس ایر انتخاب کنید و سپس با تعیین تاریخ رفت و برگشت خود، می‌توانید لیستی از پروازهای هواپیمایی پارس ایر را به ترتیب از ارزانترین بلیط هواپیما مشاهده نمایید.

قیمت بلیط هواپیمایی پارس ایر

عوامل مختلفی بر قیمت بلیط های شرکت هواپیمایی پارس ایر تاثیرگذارند، از جمله ناوگان، مسافت پروازی، زمان و کلاس پروازی. استعلام بلیط هواپیمایی پارس ایر در فلای‌تودی امکانپذیر است. کافی است زمان سفر و مبدا و مقصد خود را مشخص کنید تا قیمت بلیط و برنامه پروازی پارس ایر به شما نمایش داده شود.

قوانین حمل بار در هواپیمایی پارس ایر

مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای پارس ایر نباید بیش از 7 کیلوگرم باشد. پذیرش بار مجاز در پروازهای پارس ایر حداکثر 20 کیلوگرم است.

ناوگان هوایی هواپیمایی پارس ایر

ناوگان هواپیمایی پارس ایر شامل 3 فروند هواپیمای بمباردیر سی آرجی 200 است.

سایر اطلاعات درباره هواپیمایی پارس ایر

  • نام ایرلاین: پارس ایر
  • کد PR :IATA
  • سال تاسیس: 1394
  • دفتر مرکزی هواپیمایی پارس : شیراز، ایران
  •  شماره تماس هواپیمایی پارس ایر: 49965000-021 و 07132342208
  • سایت شرکت هواپیمایی پارس ایر : parsair.ir
پرواز به pars air
پرواز به pars air
پرواز به pars air

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما پارس ایر

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.