خرید ارزانترین بلیط های هواپیمایی اروان ایرلاین

not found
ریال

هواپیمایی اروان ایر Air1 Air

پرواز به Air One logo

شرکت هواپیمایی اروان (Air 1) متعلق به صندوق فرهنگیان است که در سال 1396 فعالیت خود را در روز معلم با پرواز تهران مشهد آغاز کرد. این شرکت هواپیمایی ضمن بهره‌گیری از سرمایه انسانی کارآمد، تضمین کیفیت و ایمنی پرواز، تلاش می‌کند با کاهش هزینه‌های غیرضروری، پرواز مقرون به صرفه و ارزان به مسافران ارائه دهد. در حال حاضر ناوگان هوایی هواپیمایی اروان مجهز به هواپیماهای بوئینگ است و در مسیرهای پروازی تهران مشهد و برعکس فعالیت دارد.

پیش از خرید بلیط هواپیمایی اروان ایر لازم است ابتدا با امکانات و خدمات شرکت هواپیمایی اروان ایر و مشخصات این ایرلاین آشنایی داشته باشید.

راهنمای خرید بلیط هواپیمایی اروان ایر در فلای‌تودی

برای خرید آنلاین بلیط هواپیمایی اروان ، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای اروان ایر برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای اروان ایر ، انواع بلیط ارزان اروان ایر و بلیط لحظه آخری اروان ایر نیز برای شما نمایش داده می‌شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط اروان ایر را در کوتاهترین زمان و به صورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.

دریافت آنلاین کارت پرواز اروان ایر

امکان چک این آنلاین برای شرکت هواپیمایی اروان وجود ندارد.

کلاس های پروازی هواپیمایی اروان ایر

شرکت هواپیمایی اروان ایر تنها در کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی (Economy) به مسافران خدمات رسانی می‌کند.

قوانین کنسلی بلیط هواپیمایی اروان ایر

در صورت نیاز به کنسل کردن پرواز خود، با پشتیبانی فلای‌تودی تماس بگیرید. همکاران ما در فلای‌تودی اطلاعات لازم در خصوص قوانین کنسلی پرواز و میزان جریمه را در اختیارتان قرار خواهند داد.

پرترددترین پروازهای اروان ایر

در حال حاضر برنامه پروازی اروان ایر محدود به مسیر تهران مشهد و مشهد تهران است. اگر قصد سفر با هواپیمایی اروان را دارید، مسیر پروازی مورد نظر خود را از لیست پروازهای داخلی اروان ایر انتخاب کنید و سپس با تعیین تاریخ رفت و برگشت خود، می‌توانید لیستی از پروازهای هواپیمایی اروان ایر را به ترتیب از ارزانترین بلیط هواپیما مشاهده نمایید.

قیمت بلیط هواپیمایی اروان ایر

عوامل مختلفی بر قیمت بلیط های شرکت هواپیمایی اروان ایرلاین تاثیرگذارند، از جمله ناوگان، مسافت پروازی، زمان و کلاس پروازی. استعلام بلیط هواپیمایی اروان در فلای‌تودی امکانپذیر است. کافی است زمان سفر و مبدا و مقصد خود را مشخص کنید تا قیمت بلیط و برنامه پروازی اروان ایر به شما نمایش داده شود.

قوانین حمل بار در هواپیمایی اروان ایر

مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای اروان ایر نباید بیش از 5 کیلوگرم باشد. پذیرش بار مجاز در پروازهای اروان ایر حداکثر 20 کیلوگرم است.

ناوگان هوایی هواپیمایی اروان ایر

ناوگان هواپیمایی اروان ایر شامل 4 فروند هواپیمای بوئینگ است.

که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  بوئینگ 400-737
  بوئینگ 300-737


سایر اطلاعات درباره هواپیمایی اروان ایر

  • نام ایرلاین: اروان ایر
  • کد INA :IATA
  • سال تاسیس: 1396
  • دفتر مرکزی هواپیمایی ایروان : تهران، ایران
  •  شماره تماس هواپیمایی ایروان ایر: 021-۴۴۶۴۰۴۰۷
  • سایت شرکت هواپیمایی اروان ایر : fa.air1air.com
پرواز به air-
پرواز به air-
پرواز به air-

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما اروان ایرلاین

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.